eranro Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei! Jeg har Geforce2 MX 100/200-skjermkort, og tror det sitter en tv-utgang på det (gul phonoutgang). Tror jeg i tillegg har s-video, men er ikke sikker. Hvorfor har jeg begge i så fall? Jeg har en gammel tv, som ikke har scart eller rgb-inngang. Bare antenne. Finnes det overganger som funker fra skjermkortet mitt til tv'n?? Lenke til kommentar
Aleksander_den_store Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) du har en kompositt utgang på pcen din og hvis du ser en utgang bak på pcen som ser ut som en svart tastatur/mus(PS/2) inngang så er det nok s-video... men en overgang fra scart til antenne inngang tror jeg nok det går an å få tak i (en kompis av meg har det) spør på dine nermeste elektro sjapper Endret 19. november 2003 av Aleksander_den_store Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Går an å få tak i det ja. Jeg har for eksempel brukt en slik overgang som fulgte med min gamle supernintendo. Funket ypperlig. Lenke til kommentar
eranro Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Var nedom Claes ohlson, og fant en adapter der. Tre hundre spenn. Har ikke sjekket om det funker enda.... Lenke til kommentar
eranro Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Det funker! Jeg lurer på hvordan jeg skal kunne få fullscreen på min TV, mens jeg jobber vanlig på min 1. monitor... ? Noen som vet hva? Må jeg klone dem (da får jeg bare fullscreen på begge). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå