JågI Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 det er ganske lenge siden jeg har spilt det nå...tenkte jeg kansje skulle ta det fram fra skuffen min, ett eller annet sted lurte på om det har kommet noen nye ting? hva som helst :-) har witch doctoren fått maska si??? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er bare shadowhuntere som får maske. Må jo gjøre seg fortjent til det. Men det føles som om 1.13 er rett rundt hjørnet, og da kommer som kjent act II og III av Durotar-campaignen, så det er ikke noen vits i å la FT støve ned. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er bare shadowhuntere som får maske. Må jo gjøre seg fortjent til det. Men det føles som om 1.13 er rett rundt hjørnet, og da kommer som kjent act II og III av Durotar-campaignen, så det er ikke noen vits i å la FT støve ned. Gleder meg til act 2 og 3 kommer *grin* Lenke til kommentar
JågI Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) jeg mente shadow huntern....når jeg prøvde hadde han ikke maske :grine: kan han få maske??? Endret 20. november 2003 av JågI Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Tror du ei maske på witchdoktoren er hovedpoenget med utvidelsespakken? Lenke til kommentar
JågI Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Tror du ei maske på witchdoktoren er hovedpoenget med utvidelsespakken? det sa jeg aldri... jeg bare lurte på om Shadowhunteren kunne få maske??? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Når du sier det så har han faktisk ikke det. Gå på b.net-forumet og klag, kanskje han får maske da! Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Blir gøy å fortsette Orc Campaignen Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ja. Sinnsykt gøy og spille på battle net og. JEg spiller nesten ikke noe annet en TFT for tiden Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har ikke spillt det så mye på en stund nå, kanskje begynne igjen... Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har ikke spillt det så mye på en stund nå, kanskje begynne igjen... Næh, spill heller Empires: Dawn of the Modern World!... www.empirsrts.com Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Når kommer de nye orc campains? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Når kommer de nye orc campains? For all del, begynn å mase her også, for det er IKKE nok av dem på b.net-forumene. Ingen utgivelsesdato er satt, som Blizzard alltid sier: den kommer når den kommer, og den kommer når den er ferdig. De begynte på betatestinga ved månedsskiftet oktober/november, og etter dette har det dukket opp et par bugs som de måtte rette på. De sa den kom om et par uker, men husk at vi snakker om et par Blizzard-uker her. Mange gjetter på at den kommer rundt Thanksgiving, men som sagt, ingenting er sikkert. Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har ikke spillt det så mye på en stund nå, kanskje begynne igjen... Næh, spill heller Empires: Dawn of the Modern World!... www.empirsrts.com Ikke ypp nå...ville aldri konvertere fra WarCraft/StarCraft... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har ikke spillt det så mye på en stund nå, kanskje begynne igjen... Næh, spill heller Empires: Dawn of the Modern World!... www.empirsrts.com Blasfemi! Pluss at det er så offtopic at det burde vært sett på som spamming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå