anderssvk92 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Hei, er det noen som kan hjelpe meg med mitt problem, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg har kjøpt en IRISpen executive 7 som ikke vil fungere, jeg har installert alt av programvare til den og følgt alt som stod i guiden, etter et par forsøk, så tok jeg en feilskanning på enheten, inne på <Enheter og skrivere> det som da dukket var tekst som sa `USB-inndataenheten er en eldre USB-enhet, og den fugnerer kanskje ikke med USB 3.0` hva vil det si ? er det pcen som har da usb 3.0 og IRISpen som har 2.0 og ikke vil fungere som den skal pga det? hvis det er grunnen, er det noe jeg kan gjøre for at den skal bli bedre eller fungere som den skal, noe jeg kan gjøre for at den skal fungere med den usben jeg har eller noe form for usb konverteringsprogram jeg kan få tak i eller noe sånt ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Hvilken Windows har du? Det kan være et driverproblem med Windows 10. Lenke til kommentar
anderssvk92 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 jeg har windows 10, hvor får jeg da eventuelt oppdatert dem? Hvilken Windows har du? Det kan være et driverproblem med Windows 10. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Eneste jeg kan si er at jeg fant denne: USB Input Device is an older USB device and might not work with USB 3.0 Drivere hos IRISPen: http://www.irislink.com/c2-925-189/IRISPen-7---Support.aspx De sier ikke noe om Win10, men WIn8 driver bør fungere. Prøv også de andre USB portene du har. Lenke til kommentar
anderssvk92 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 tusen takk, skal prøve de tingene med en gang, jeg har prøvd å bruke alle usb portene, men skal se om jeg får oppdatert noe Eneste jeg kan si er at jeg fant denne: USB Input Device is an older USB device and might not work with USB 3.0 Drivere hos IRISPen: http://www.irislink.com/c2-925-189/IRISPen-7---Support.aspx De sier ikke noe om Win10, men WIn8 driver bør fungere. Prøv også de andre USB portene du har. Lenke til kommentar
anderssvk92 Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 hei igjen, du jeg har prøvd å følge den fra microsoft, jeg er kommet til del 2 der jeg skal reinstallere driverene, men så uoppdatert jeg er så finner jeg ikke hvilke drivere jeg skal ha, fra hjemmesiden http://www.asus.com/NO/Notebooks/ASUS-ZenBook-Touch-U500VZ/HelpDesk_Download/ tusen takk på forhånd hvis du kan hjelpe Eneste jeg kan si er at jeg fant denne: USB Input Device is an older USB device and might not work with USB 3.0 Drivere hos IRISPen: http://www.irislink.com/c2-925-189/IRISPen-7---Support.aspx De sier ikke noe om Win10, men WIn8 driver bør fungere. Prøv også de andre USB portene du har. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 USB drivere er i 'Chipset'. Ser ut som det er Windows 8 drivere som skal brukes uansett. PS: Det har ingen hensikt å sitere tidligere innlegg hele tiden. 1 Lenke til kommentar
anderssvk92 Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) installert den driveren på chipset, men den irispennen installerte seg på nytt når jeg satt den inn, men forsatt vil den ikke fungere, testet begge metodene uten hell, har kontatet iris support, så venter på svar fra dem også. hvis det er noe mer du kommer på jeg kunne gjort, gjerne si ifra. takk for at du hjelper Glemte meg litt bort når det gjalt det med å slette de tidligere kommentarene, men takk. Endret 22. februar 2016 av anderssvk92 Lenke til kommentar
anderssvk92 Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Fant en løsning, formaterte pc slik at den ble tilbakestilt til slik jeg fikk den levert, altså tok bort windows 10 og satt den tilbake til windows 8, nå lyser den når jeg prøver å bruke den, men nå vil ikke enheten, installere seg når jeg putter den inn i usb porten, den lyser men vil ikke lese av teksten, jeg tror det er fordi den ikke blir installert, har du noen tips for det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå