RuneK Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Skongenes fyr på Vågsøy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Der har jeg vært! Utrolig flott sted, ikke altfor lang tur å gå heller. Bildet er litt uklart? Men sånn blir det vel lett når man ikke står i ro.. Fine farger og god komp. Fint med sol på fyret. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Men dette er da ikke et nattbilde?!? Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Der har jeg vært! Utrolig flott sted, ikke altfor lang tur å gå heller. Bildet er litt uklart? Men sånn blir det vel lett når man ikke står i ro.. Fine farger og god komp. Fint med sol på fyret. Ja, ble litt uklart alle , irriterende. Skulle bare brukt et fokuspunkt tror jeg. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Men dette er da ikke et nattbilde?!? Neida, tatt i dagslys. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Flott lys og fin komposisjon gjør bildet severdig til tross for en smule uskarphet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Flott lys og fin komposisjon gjør bildet severdig til tross for en smule uskarphet. Mvh Fredrik Takker for det Fredrik Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Men dette er da ikke et nattbilde?!? Neida, tatt i dagslys. Ser at jeg har blingsa med valget. Ikke nattbilde Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Du må ha brukt en meget kraftig blits for å ta et slikt nattebilde, hehe. Men ellers, fint bilde med gode farger og ramming. Kunne kanskje vært litt skarpere? Teksten vil jeg si er for difus til å leses den ved denne oppløsningen. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Du må ha brukt en meget kraftig blits for å ta et slikt nattebilde, hehe. Men ellers, fint bilde med gode farger og ramming. Kunne kanskje vært litt skarpere? Teksten vil jeg si er for difus til å leses den ved denne oppløsningen. Den blitzen kunne vært grei ja Irriterer meg at serien der er alle halvskarpe, men shit, slik ble det Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg