Gå til innhold

Star Wars: Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
60 timer første gangen, tok alt i sakte og rolig tempo, pratet med alt og alle mao. det var 60 vel annvendte timer. starter opp på runde 2 nå, med litt mer badass character ;)

Du får mye bedre jedi power med ond side.

nope, det gjør man aldeles ikke - unntaket er hvis man blir jedi guardian med dark force mastery bonus - da er characteren marginalt bedre enn en lys jedi guardian med light side force mastery bonus.

Lenke til kommentar
w000000000t!!!

Å så DEILIG det var med et SKIKKELIG RPG igjen! Aldri vært så fornøyd med noe spill noensinne og jeg har enda mye igjen (håper jeg! :D)

KotOR er nå mitt nye yndlingsspill iallefall. GUD så rått! :D

hadde samme følelse når jeg prøvde det første gang, klarte ikke å legge det fra meg før jeg rundet det. Nydelig spill :thumbs:

Lenke til kommentar
60 timer første gangen, tok alt i sakte og rolig tempo, pratet med alt og alle mao. det var 60 vel annvendte timer. starter opp på runde 2 nå, med litt mer badass character ;)

nope, det gjør man aldeles ikke - unntaket er hvis man blir jedi guardian med dark force mastery bonus - da er characteren marginalt bedre enn en lys jedi guardian med light side force mastery bonus.

Har ikke prøvd spillet, men har som erfaring at slikt kun er opp til smak og behag.

Lenke til kommentar

Dark side powers er mye bedre enn light side. Plague, Insanity, Death Field og Force Storm er sykt mektige. Jeg trenger ikke bruke lightsaberen min en gang.

Forresten, hva gjør egentlig mastery bonusene for light/dark side? Jeg har hatt dark side mastery bonus siden den første planeten etter Dantooine. :)

Lenke til kommentar
Syns det er genialt at man må bruke hodet litt i kotor. Måtte dra frem pen og papir for å prøve å løse hvordan man ødela harvesteren i manaan!

lol, akkurat det var vel et minimalt problem, det var værre med det derre strømfordelingssøylene.... 3 søyler med 4 ringer på hver eller nå sånt... ble problemer med penn og papir til og med.

Lenke til kommentar
SW KOTOR er et nydelig spill!

Beste Star wars spillet ever :thumbs:

Tror du er nummer 1000 som skriver det inn....... Tror folk har fått det med seg....

Jeg er jo enig med de 1000 andre som skriver det. Dersom alle mener det samme er det jo greit. Så bare zip it!

Dummen :wallbash:

Ja, men da er det greit da. Hvis du føler for å gjenta det 1000 stykker nettopp har sagt, OK. Håper for din del du har ADSL så du slipper å bruke penger på så ubrukelige innlegg..... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...