Gå til innhold

Star Wars: Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan aktiverer en "fight mode" (eller whatever) for å ta ut NPC man ikke liker?

(som er "sivile")

gjelder denne stygge anit-ailien fyren, som jeg skulle lært noen siste ting......

edit_

er hos en kamerat, så det hadde vært kjekkt med "default key"

Endret av genesis
Lenke til kommentar
hvordan aktiverer en "fight mode" (eller whatever) for å ta ut NPC man ikke liker?

(som er "sivile")

gjelder denne stygge anit-ailien fyren, som jeg skulle lært noen siste ting......

edit_

er hos en kamerat, så det hadde vært kjekkt med "default key"

Tror ikke det går an å drepe alle du møter- du må i så fall ha en samtale der du får en grunn til å drepe dem- eller terger dem på deg...

Lenke til kommentar

Er man ikke fan av RPG så synes jeg ikke dette spille er noe å farte med.

Er selv ikke noe som helst hekta på RPG, men er drithekta på Star Wars spill. Likte det litt under middels.

Kan ikke si at jeg likte Morrowind heller men ga værtfall spillet 5 timers sjangse. KOTOR ga jeg 15 timer.

Smak og behag :thumbs:

Lenke til kommentar

(som er "sivile")

Tror ikke det går an å drepe alle du møter- du må i så fall ha en samtale der du får en grunn til å drepe dem- eller terger dem på deg...

Synes dette var vanvittig irriterende. Har lett etter en måte men jeg tror heller dessverre at det ikke går.. :angry:

Lenke til kommentar
60 timer første gangen, tok alt i sakte og rolig tempo, pratet med alt og alle mao. det var 60 vel annvendte timer. starter opp på runde 2 nå, med litt mer badass character ;)

Du får mye bedre jedi power med ond side.

Nei, men de kreftene blir billigere. :)

Var veldig gøy å starte med 17 i WIS og slenge på litt diverse toughness-feats og sånn på veien mot consular, blir koselig å komme til lvl 18 nå. ^^

Lenke til kommentar
Hmm, ja, angående skills, feats og hele den pakken der. Siden jeg da vurderer å skaffe meg spillet, hva er bra å hive statter på i begynnelsen?

tenk langsiktig, ikke bare sånn at du akkurat nå trenger duelling-feat fordi du har ett sverd...

som sagt, en consular drar god nytte av alt som kan redusere skade og øke sjansene for å unngå miner og blastere...

selvfølgelig trenger du litt slagkraft også, men bruk granater, og bruk et party med minst ett meatshield (big Z er veldig kjekk til det)...

Lenke til kommentar

Mmkay. Nå har det seg slikt da at jeg ikke er helt sikker på hva du snakker om :)

Såvidt jeg vet har en tre classes å velge mellom, med alle ender en opp som Jedi Knight uansett. Er det ikke slikt? Eller hva er det man kan bli da, hva kjennetegner disse classene, hva er bra å ha på dem og hvordan påvirker det spillet?

Lenke til kommentar
Mmkay. Nå har det seg slikt da at jeg ikke er helt sikker på hva du snakker om :)

Såvidt jeg vet har en tre classes å velge mellom, med alle ender en opp som Jedi Knight uansett. Er det ikke slikt? Eller hva er det man kan bli da, hva kjennetegner disse classene, hva er bra å ha på dem og hvordan påvirker det spillet?

det er tre start-klasser og tre jedi-klasser (trodde det stod om disse i manualen).

jedi guardian er en soldat-type, legger mest vekt på bruk av lightsaber.

jedi sentinel er en forsvars-type som legger noenlunde lik vekt på kamp og bruk av forcepowers.

jedi consular er den typen som legger aller mest vekt på bruken av forcepowers, kan velge flest av disse og har flest forcepoints.

du får som regel tilgang til disse på et visst nivå (kan variere LITT, men ikke ofte), og da gir du slipp på start-klassen din, så et godt tips kan vel være å ikke gå inn for å bruke blastere for eksempel.

noe som ser ut som en grei kombinasjon er soldier/consular - får en del feats, og bra med hitpoints til å begynne med, senere kan du legge vekt på forcepowers til en fyr som tåler litt...

Lenke til kommentar
Har selv akkurat spilt forbi "Swoop" racet. Er ennå ikke blitt imponert av noe som helst, men får tro at det blir bedre etterhvert. :shrug:

hm, blir litt morsommere når du får lyssverd osv. men hvis du ikke liker det enda, så tviler jeg på at du kommer til å like det... Personlig ble jeg betatt etter kun 2min spilling. historia er jo genial :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...