Gå til innhold

Star Wars: Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

xbox nyheter: snart vil man kunne laste ned en ny planet fylt med oppdrag og diverse, over xbox live :D

Hvis du tenker på de "extra content"-greiene som pc-versjonen fikk ved release, så er det bare litt ekstra items samt en liten romstasjon der du kan kjøpe stash av en fyr, altså ikke en ekstra planet med quests og story... :dontgetit:

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trodde at dette spillet skulle bli det tøfeste role spillet, men nei da dette spillet skuffet  meg noe helt ******. Minnet meg om NWN.

Jeg likte heller ikke NWN, men likte Knights of the old republic veldig godt. Synes ikke de to spilla kan sammenlignes

jepp, men Kotor banker NWN langt ned da. (min mening)

Lenke til kommentar
' date='01/12/2003 : 22:32']
Jeg trodde at dette spillet skulle bli det tøfeste role spillet, men nei da dette spillet skuffet  meg noe helt ******. Minnet meg om NWN.

Jeg likte heller ikke NWN, men likte Knights of the old republic veldig godt. Synes ikke de to spilla kan sammenlignes

jepp, men Kotor banker NWN langt ned da. (min mening)

Liker både NWN og KOTOR like godt.

Vil ikkje si at spilla er så like at dei kan sammenlignes direkte.

Lenke til kommentar
xbox nyheter: snart vil man kunne laste ned en ny planet fylt med oppdrag og diverse, over xbox live :D

Hvis du tenker på de "extra content"-greiene som pc-versjonen fikk ved release, så er det bare litt ekstra items samt en liten romstasjon der du kan kjøpe stash av en fyr, altså ikke en ekstra planet med quests og story... :dontgetit:

Nope, det er noe helt annet... xbox live brukere kan laste ned den planeten også snart...

Lenke til kommentar

Nope, det er noe helt annet... xbox live brukere kan laste ned den planeten også snart...

Riktig det, kommer en helt ny PLANET +++ :thumbs:

Endret av Starcraft_RULES
Lenke til kommentar

Jøsses. Er dette X-box only, eller kommer det en patch til pc også? :)

Lenke til kommentar

Jøsses. Er dette X-box only, eller kommer det en patch til pc også? :)

Tiden vil vise... Men for øyeblikket vil det nok bare komme ut til xbox siden de vil vel vise at de støtter xbox live, for å ikke skuffe alle som har kjøpt det til xbox istedenfor pc :)

Lenke til kommentar

hvordan er dette spillet sammenlignet med Galaxies?

Har brukt mye penger nå på nye data komponenter,

tenkte først og fremst jeg skulle kaste meg på Morrowind,Trib. & BloodM. , men

ser også på Planetside (koster å være online) og Galaxies (koster å være online),

og nå kommer dette også......

Kan ikke si jeg likte outcast eller de tidligere, og veldig "plass" begrensede, spillene. Er kontor å anbefale fremfor øvrige spill? (er det eks mer variasjon i kontor?)(det koster jo heller ingenting pr. måned/kvartal , men blir nok runnet ganske raskt.... so be it, vi snakker kvalitet her

Lenke til kommentar
hvordan er dette spillet sammenlignet med Galaxies?

Har brukt mye penger nå på nye data komponenter,

tenkte først og fremst jeg skulle kaste meg på Morrowind,Trib. & BloodM. , men

ser også på Planetside (koster å være online) og Galaxies (koster å være online),

og nå kommer dette også......

Kan ikke si jeg likte outcast eller de tidligere, og veldig "plass" begrensede, spillene. Er kontor å anbefale fremfor øvrige spill? (er det eks mer variasjon i kontor?)(det koster jo heller ingenting pr. måned/kvartal , men blir nok runnet ganske raskt.... so be it, vi snakker kvalitet her

Du får mye for pengene, ikke vær redd. Det tar tre ganger så lang tid å runne det som Jedi Outcast, og har såpass fleksibel og bra story at du muligvis kommer til å ha lyst til å runne det flere ganger for å se og prøve flere ting.. Kotor er jo et rollespill, mens Outcast var ren action- så det er betydelig mer å henge fingrene i.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Onsdag. To dager igjen. Det er ikke til å holde ut. AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!

Gleder meg sinnsykt.

Hvilke våpen har de med i spillet? Bortsett fra lightsaber?

Dei har longsword, vibrosword, mange slags blastere, rifler, dual-sword og en del mer. Det er en god stund siden eg spillte det sist, så det er sikkert mye eg ikkj kommer på... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...