Gå til innhold

Star Wars: Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes grafikken er ganske dårlig, men hva gjør vel det med det gameplayet!

Utendørs er spesielt tragisk. Hvertfall de "slettene" utenfor Jedi Enclave

Skjønner ikke helt denne; jeg syns at grafikken har vært over all forventning så lang. (Har bare kommet til Jedi Enclave så langt da..) Kjører selv med maks detaljer, høy oppløsning, 4*AA 16*AF.

Men kanskje det bare jeg som er lett å imponere. :-)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt denne; jeg syns at grafikken har vært over all forventning så lang. (Har bare kommet til Jedi Enclave så langt da..) Kjører selv med maks detaljer, høy oppløsning, 4*AA 16*AF.

hmm.. vær mer spesifikk :)

hvilke system specs har du? og hvilken oppløsning kjører du?

Må se om jeg greier sånn ca å kjøre spillet på høy oppløsning og alt max +4AA 16 AF :ermm:

jeg har radeon 9700pro

2800+ Barton

a7n8x dlux

512 ddr400

Fikser dette biffen? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Må se om jeg greier sånn ca å kjøre spillet på høy oppløsning og alt max +4AA 16 AF :ermm:

jeg har radeon 9700pro

2800+ Barton

a7n8x dlux

512 ddr400

Fikser dette biffen? :dontgetit:

Mer en tilstrekkelig.... Good 2 Go :yes:

Lenke til kommentar

Må se om jeg greier sånn ca å kjøre spillet på høy oppløsning og alt max +4AA 16 AF  :ermm:

jeg har radeon 9700pro

2800+ Barton

a7n8x dlux

512 ddr400

Fikser dette biffen?  :dontgetit:

Jeg har faktisk akkurat samme cpu, grafikkort og hovedkort som deg, kanskje litt tregere minne.

Jeg kjører på 1024*780 med alle detaljer på 4*AA og 16*AF, og det går stort sett helt smooth, ja.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Det er grunnet at ytelsen med softshadows på ATI kort var håpløs med gjeldenede drivere... Siden det er et software relatert problem, så kommer Bioware med en patch når ATI har fikset dette i driverne sine :p (hørt på rage3d forumet)

Var det ikke det dem sa om shiny waters saken i NWN, "skyld på ATi", men det var en patch fra Bioware som la til denne funksjonen for ATi kort.

Men hvis dette faktisk er tilfelle så er det ganske tåpelig at dem disabler dette uten å forklare hvorfor i dokumentasjonen som følger med spillet. Dette er en kommentar fra en ATi ansatt som jobber med catalyst driverene: "If it were written in vendor neutral code, then ATI users should have the option for soft shadows, right? Yet, ATI users have no such option at all. How can that be vendor neutral"

Er ikke per-pixel flare DX9 funksjoner? Jeg vet ikke helt, men har sett på screens at spillet ser pent ut (dynamic glow effekter osv.)

PC versjonen har bedre grafikk enn Xbox versjonen, men det tror jeg er kun i form av høyre texture oppløsning.

hm, okay, det stemmer kanskje at kotor ikke har dx9 funksjoner likevel. men nevertheless - utendørsscenene ser helt fantastiske ut når man har texture og alt det andre på 'max'  -for ikke å snakke om lyset fra sola!

Det skal jeg ikke nekte for :)

Må se om jeg greier sånn ca å kjøre spillet på høy oppløsning og alt max +4AA 16 AF 

jeg har radeon 9700pro

2800+ Barton

a7n8x dlux

512 ddr400

Fikser dette biffen?

Som sagt er dette spillet ganske CPU begrenset, noe som betyr at man kan kjøre opp oppløsning, AA og AF med at det går svært lite til ingenting utover ytelsen.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Noen som har kommet forbi rancoren i seweren eller ?

Ja, det er jo skam enkelt.

Enten tar du på deg stealth-belte og sniker deg forbi den og inn en plass der han ikke kan ta deg, så står du å kaster granater på han. Eller så planter du en granat i en hau med dauinger som han straks drar å spiser på så han sprenges innifra.

HVordan planter man gratanene i dauingene????

Lenke til kommentar
Noen som har kommet forbi rancoren i seweren eller ?

Ja, det er jo skam enkelt.

Enten tar du på deg stealth-belte og sniker deg forbi den og inn en plass der han ikke kan ta deg, så står du å kaster granater på han. Eller så planter du en granat i en hau med dauinger som han straks drar å spiser på så han sprenges innifra.

HVordan planter man gratanene i dauingene????

Let i bein-haugen. Da får du opp et tomt hvindu, hvis du allerede har lett gjennom den. Legg granaten i dette vinduet, sammen med "lukt-greia" du fant i nærheten. Rancoren får ferten av lukt-greia, og spiser opp granaten. Poof, rancor-biff.

Lenke til kommentar

Trykk på likene og trykk "Switch to Give Items" eller noe, og så plasserer du en giftgranat der. Så gjør du det samme igjen, bare at du plasseren en eller annen item som heter noe med "odor" (du finner den utafor døre inn i rancor-rommet). Det kommer en cut-scene og rancoren dør.

EDIT: oops vi postet visst samtidig...

Endret av Magus
Lenke til kommentar
Er det ingen som har dette originalt?

Kommer det den 5 desember eller spiller alle dere fy fy versjonen?

Lette gjennom elkjøp i dag, men da 40 stykker stod i kø foran meg gadd jeg ikke engang å spør etter spillet.

Kommer til å kjøpe spillet uansett når det kommer så er ingen synder.

Er det samme missions med Dark Side som med Light ? Hvis ikke så er det jo egentlig ikke 2 spill i ett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...