Gå til innhold

Star Wars: Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle visst ta rundt 40-50 timer å klare seg igjennom det :D

nja, nå står det at jeg har spilt 12 timer ingame på save'n min,

har funnet 3/5 av starmap,

håper det er 40-50 timer spilling (uten feiling :)

I tillegg må man jo spille gjennom en gang til for å prøve både snill og slem, gutt og jente-jedi; så det blir nok plenty å henge fingrene i ja. Har selv tenkt å kjøre gjennom spillet en gang som goody-two-shoes jedi-kar, og en gang som ultra-bitchy dark jedi-dame. :)

Ca. 20 timer "konstant" gameplay sto det i min save game når jeg var ferdig

(og ond Sith lord, suprise..)

Greit nok, nå skal jeg spille god^^

Lenke til kommentar

jeg må bare si at dette er et helt sinnsykt spill. jeg hadde aldri spilt et ad&d-basert spill før fredag (3 dager siden), og frem til nå har jeg spilt til sammen 41 timer (mandag). det er helt rått.. rett og slett :)

det beste ved det må være, nå som jeg er på tampen til å fullføre én av mange løsninger på spillet, er nettop at det er så JÆVLIG mange løsninger på selve spillet, og alle 'oppgavene' og valgene man tar underveis, som alle har konsekvenser for utfallet..

..for ikke å snakke om grafikken :)) lucasarts har virkelig truffet spikeren på hodet med kotor!

Lenke til kommentar
Virker som spillet har et enormt systemkrav. Merker det spesielt når jeg er ute i byen.

Noen andre som synes dette?

nja, har vel noe høyt, men graffiken er deretter..

sitter på en XP3000, 512ddr ram, GF Ti4600 og lagger noen ganger med mye røyk

etc..

ellers går det som regel glatt, aldri hatt problemer i byer..

Lenke til kommentar

First impressions: Wow! Spillet formelig oser kvalitet. Ikke bare er det et av de beste rollespillene jeg har spilt på lenge, men også kanskje det beste Star Wars-spillet jeg noensinne har vært borti. Tror faktisk KOTOR dytter Tie Fighter av førsteplassen..

Lagde characteren min inatt, og skulle egentlig bare sjekke ut grafikken og kamp-systemet.... men jeg ble sittende til halv tre, gitt. Det er et bra tegn. :-)

(Jeg har allerede øremerket penger til KOTOR-kjøp når det kommer her til lands, men må innrømme at jeg ikke klarte å vente, og "tjuvstartet" med en fy-fy-kopi.)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
First impressions: Wow! Spillet formelig oser kvalitet. Ikke bare er det et av de beste rollespillene jeg har spilt på lenge, men også kanskje det beste Star Wars-spillet jeg noensinne har vært borti. Tror faktisk KOTOR dytter Tie Fighter av førsteplassen..

Lagde characteren min inatt, og skulle egentlig bare sjekke ut grafikken og kamp-systemet.... men jeg ble sittende til halv tre, gitt. Det er et bra tegn. :-)

(Jeg har allerede øremerket penger til KOTOR-kjøp når det kommer her til lands, men må innrømme at jeg ikke klarte å vente, og "tjuvstartet" med en fy-fy-kopi.)

hehe, det gjorde jeg også, jeg har også en fy fy kopi. Men jeg skal kjøpe spille for å ha det i samlingen min :D.

Fant nettop ut at en person heter marl i kotor, nå vet jeg om to spill som har en person som heter marl.

Lenke til kommentar

Whoa...Snabben - Du må ha bare løpt tvers gjennom uten å ta mange quester og dill.

Jeg har 25 timer nå og jeg har bare funnet 1 starmap. Har tatt absolutt alle quester jeg har kommet over hittil.

Jeg har ikke spilt noe særlig pazaak eller andre minigames heller.

Nei, uansett. Beste spill på lenge. Lenge leve kotor! Hipp hipp HURRA

Lenke til kommentar
Merker det bare hvis det er mye røyk\gass i bildet. Men har jo AA og AF på maks da. Specs i profil.

Spillet er veldig CPU begrenset så AA og AF i høy oppløsning burde ikke være noe problem for deg.

noen av dere som har spilt det som har et dx9 grafikkort? ooh! det er NYDELIG baby =)

KOTOR bruker ingen DX9 funksjoner så vidt jeg vet og det er forøvrig et OpenGL spill.

Bioware har jo klart det igjen da med å ikke implentere funksjoner for ATi kort. Soft shadows ser ut til å være en nvidia only funksjon :roll:

Lenke til kommentar
Bioware har jo klart det igjen da med å ikke implentere funksjoner for ATi kort. Soft shadows ser ut til å være en nvidia only funksjon :roll:

Det er grunnet at ytelsen med softshadows på ATI kort var håpløs med gjeldenede drivere... Siden det er et software relatert problem, så kommer Bioware med en patch når ATI har fikset dette i driverne sine :p (hørt på rage3d forumet)

Er ikke per-pixel flare DX9 funksjoner? Jeg vet ikke helt, men har sett på screens at spillet ser pent ut (dynamic glow effekter osv.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...