Gå til innhold

Star Wars: Knights of the old Republic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som har testa det da?

Finner ingen Rewiews for PC eller noe.

Det begynner å dryppe inn reviews nå. Gamespy og IGN er først ute...

Pc-versjonen får ikke helt uventet skamros.

Oh man. Tror ikke jeg hatt sånne forventninger til et spill siden Zelda II på NES. *grin*

Gamespy ga spillet toppscore.

Var det ikke akkurat det jeg sa? Skamros as in ekstremt gode kritikker.

Lenke til kommentar
Ahhh! Har nettopp hatt min første økt med KOTOR og hva kan man si. For et spill! Har hatt skyhøye forventninger til spillet og skjønner nå at det hadde jeg god grunn til. Har ikke blitt så hektet på et spill siden baldurs gate 2 tror jeg. Spillet er rett og slett perfekt så langt. Er lenge siden jeg har spilt et single player spill 13 timer i strekk :D

Huff og huff. Jeg som er så travel før jul, har ikke tid til å bli sugd inn i et rollespill... :lol:

Lenke til kommentar
HVordan er spillet i vanskelighetsgrad?

Er det mye å holde styr på som i BG og NWN eller simpelt som i Morrowind?

Har gått greit til nå. Ikke noen kamper jeg har måttet ta 20 ganger eller noe slik. Historien smyger seg fint fremover, og siden man kun kan ha med seg 2 i "laget" samtidig, er det ikke så mye å holde styr på på den fronten. Man kan styre alle i kamp, men har egentlig ikke hatt behov for det ennå. Har gjort det noen ganger for å teste ut FEATS og slik. De håndtrere seg greit på egenhånd. Er litt i mellom MORROWIND og BG2 vil jeg si når det gjelder å holde styr på "laget" sitt. De har lagt inn et element fra FF ved at man har en "base" hvor personer man ikke vil ha med seg for øyeblikket oppholder seg, slik at man kan konfigurere "laget" sitt når man måtte ønske. Liker faktisk det!

Er glad jeg er ferdig med eksamen!!

Lenke til kommentar

Spillet er vanskelig på den høyeste vanskelighetsgraden, og da blir det mye å holde styr på, siden man hele tiden må forandre taktikk og diverse for å tilpasse seg utfordringene foran, ergo så må man bruke hver eneste char til det fulle, ikke bare la de stå der og klare seg selv...

det er mer å holde styr på enn i nwn i hvert fall, der man bare trasket rundt med en simpel henchman...

Lenke til kommentar

Snart runda det....har nooooen ting jeg vil utsette på det.

I min spille måte så er butikker nesten ubrukelig...de har for dårlig utstyr og for dyrt utstyr...jeg får aldrig tak i så mye penger...ikke når jeg spiller god ihvertfall. Utstyret jeg finner i spillet holder mer enn nok...og da synes jeg spillet mister en liten dimensjon...man gidder ikke spare penger og shoppe DET spesielle utstyret.

Storyen er lagt opp til å spille god...så når man gjør alle onde gjerninger kan man komme over litt "god dag mann økseskaft" opplegg.

Utenom det...utrolig vakkert spill!!!

AKIRA

Lenke til kommentar
I min spille måte så er butikker nesten ubrukelig...de har for dårlig utstyr og for dyrt utstyr...jeg får aldrig tak i så mye penger...ikke når jeg spiller god ihvertfall. Utstyret jeg finner i spillet holder mer enn nok...

Syns alle rollespill er sånn, faktisk. Har liksom resignert til at jeg stort sett kommer til å bruke stæsh jeg finner uti quest-felten, når jeg spiller et gitt rpg-spill. :-)

Lenke til kommentar
I min spille måte så er butikker nesten ubrukelig...de har for dårlig utstyr og for dyrt utstyr...jeg får aldrig tak i så mye penger...ikke når jeg spiller god ihvertfall. Utstyret jeg finner i spillet holder mer enn nok...

Syns alle rollespill er sånn, faktisk. Har liksom resignert til at jeg stort sett kommer til å bruke stæsh jeg finner uti quest-felten, når jeg spiller et gitt rpg-spill. :-)

Ja, det er vel kanskje etter å gjøre RPG spill mer brukervennlige. Selv er jeg ikke noe hardcore RPG gamer...men jeg kan fort se at de som er det vil savne kompleksiteten...og det å virkelig fordype seg..huske butikker..hva de har...spare penger..osv. Spillet hadde i mine øyne vært like spennende uten butikkene...de utfyller en svært liten rolle og kunne fint vært dekket på andre måter.

AKIRA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

play.com har star wars kotor med en release date som er 5 desember.

hvor har dere bestilt fra ?

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

ja, så det var en del forskjellige.

hmm, gamesmix, slenger inn en bestilling, vil ha det originalt :)

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Skulle visst ta rundt 40-50 timer å klare seg igjennom det :D

nja, nå står det at jeg har spilt 12 timer ingame på save'n min,

har funnet 3/5 av starmap,

håper det er 40-50 timer spilling (uten feiling :)

I tillegg må man jo spille gjennom en gang til for å prøve både snill og slem, gutt og jente-jedi; så det blir nok plenty å henge fingrene i ja. Har selv tenkt å kjøre gjennom spillet en gang som goody-two-shoes jedi-kar, og en gang som ultra-bitchy dark jedi-dame. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...