Windoge Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nå er spillet ute. Ikke i Norge enda, men noen som har spillt det? Liggner det på Outcast? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Eh, er det ikke en port fra xbox-spillet, da? For hvis det er det så er det no way near Outcast, skjønner ikke helt hvor du fikk den idéen fra... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Spillet er ute!! må ha må ha!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det kommer 28. november til Norge: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14603 Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er enda glad det kom til pc.. Hvis ikke hadde jeg vært nødt til å kjøpe xbox! Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er enda glad det kom til pc.. Hvis ikke hadde jeg vært nødt til å kjøpe xbox! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 4 CD`er til PC ja. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Ingen som har testa det da? Finner ingen Rewiews for PC eller noe. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 søk på www.tothegame.com de har nok noe stoff om det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 søk på www.tothegame.com de har nok noe stoff om det. Feil. Bare masse tøv til Xbox Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Noen som har kommet forbi rancoren i seweren eller ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Noen som har kommet forbi rancoren i seweren eller ? Ingen har tydeligvis prøvd det.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Fullstendig forskjellig. Bortsett fra at begge er spill, da. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Noen som har kommet forbi rancoren i seweren eller ? Ja, det er jo skam enkelt. Enten tar du på deg stealth-belte og sniker deg forbi den og inn en plass der han ikke kan ta deg, så står du å kaster granater på han. Eller så planter du en granat i en hau med dauinger som han straks drar å spiser på så han sprenges innifra. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Noen som har kommet forbi rancoren i seweren eller ? Ja, det er jo skam enkelt. Enten tar du på deg stealth-belte og sniker deg forbi den og inn en plass der han ikke kan ta deg, så står du å kaster granater på han. Eller så planter du en granat i en hau med dauinger som han straks drar å spiser på så han sprenges innifra. FETT! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Ingen som har testa det da? Finner ingen Rewiews for PC eller noe. Det begynner å dryppe inn reviews nå. Gamespy og IGN er først ute... Pc-versjonen får ikke helt uventet skamros. Oh man. Tror ikke jeg hatt sånne forventninger til et spill siden Zelda II på NES. *grin* Endret 23. november 2003 av thomanil Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Oh man. Tror ikke jeg hatt sånne forventninger til et spill siden Zelda II på NES. *grin* ikke jeg heller Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Ingen som har testa det da? Finner ingen Rewiews for PC eller noe. Det begynner å dryppe inn reviews nå. Gamespy og IGN er først ute... Pc-versjonen får ikke helt uventet skamros. Oh man. Tror ikke jeg hatt sånne forventninger til et spill siden Zelda II på NES. *grin* Gamespy ga spillet toppscore. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Spillet er på bølgelegde med Baldurs Gate (1&2&TOB) og Neverwinter Nights, selfølgelig under, men veldig nært Ganske enkelt genialt:) Preorder fra www.ebgames.com Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ahhh! Har nettopp hatt min første økt med KOTOR og hva kan man si. For et spill! Har hatt skyhøye forventninger til spillet og skjønner nå at det hadde jeg god grunn til. Har ikke blitt så hektet på et spill siden baldurs gate 2 tror jeg. Spillet er rett og slett perfekt så langt. Er lenge siden jeg har spilt et single player spill 13 timer i strekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå