AKIRAx77 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Hei, kan de av dere som har en Bluetooth adapter som funker med Nokia 6600 og PCsuite skrive opp vilken dere har, og kanskje hvor dere kjøpte den. Så denne tråden kan bli en resurs for andre 6600 brukere. Selv har jeg en MSI Bluetooth adapter, som etter litt tweaking funker..men det var ikke lett..så er ikke helt frista til å si at den funker. Den krever litt ekspert kompetanse. NB: Dere av dere som har BT adaptere som IKKE funker..ikke post dem her...la oss holde tråden ren!! Sorry til de av dere som leser tråden først og ikke finner noen lista opp og forventet en løsning....jeg håper det kommer snart!! AKIRA Endret 19. november 2003 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 eMagic Denne funker. Støtter Serial Port Profile også. Søtt blått lys er det og når den er plugget i. Umulig å finne nedlastinger på hjemmesiden deres så ikke mist cden... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Bra!! Noen flere? Lenke til kommentar
win Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei 3 Com Wireless Bluetooth USB Adapter funker også. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 D-Link USB Bluetooth Adapter DBT-120 http://www.dlink.com/products/?pid=34 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Nå begynner det å ligne på noe!! AKIRA Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Belkin blåtann addapter virker også perfekt. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 MTU BT, USB Dongle - fungerer delvis, IKKE å annbefale )= Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tecom BT3033 ( dette er en BT som når 100 Meter ) har ikke testet om det fungerer begge veiene, skal gjøre det snart (= Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hvis jeg skal overføre ting fra min pc til min telefon, holder det da med et bluetooth adapter? trenger jeg noe mere? åssen funker det, og er det lett å bruke? har ikke vært borte i dette før Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det holder fint med en BT adapter, brukte D-link sin, men nå bruker jeg kun HUB'en til logitech mus. Ellers så ahr jeg testet denne, og den virker også veldig bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er det ikke enklere å bare skrive hvilke BT-dingser som ikke funker? Bluetooth er en standard, og de fleste usb-bt-dingser skal funke helt greit. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 må jeg ha en bærbar pc for å overføre ting til min telefon da? eller funker det fint med en stasjonær hjemmepc? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 må jeg ha en bærbar pc for å overføre ting til min telefon da? eller funker det fint med en stasjonær hjemmepc? Du trenger en USB-port og et bluetooth-adapter som kobles til USB-porten.. ganske enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Hvordan sletter man innlegg da? Endret 30. november 2003 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Vennligst følg rettnignslinjene for denne tråden. har dere spm OM adaptere..eller noe annet..IKKE POST HER. Denne tråden er ene og alene for de som har BT adaptere som funker med N6600 og vil si ifra. Det hadde vært veldig hyggelig om Psilocybe =Øyvind= OleP eckman Vil slette/tømme sine poster som avviker fra tema i denne tråden. Post gjerne spm på nytt i forumet. AKIRA Endret 30. november 2003 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå