Sobril3 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 I ios er det enkelt, og man kan laste ned sanger fra itunes. I android derimot, så virker det ganske knotete. Jeg snakker ikke "morsomme" ringetoner her, men låter man vil bruke som ringelyd. Noen som har en enkel fremgangsmåte og som vil opplyse meg? Takk ? Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Prøv en app som heter Zedge. 2 Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Prøv en app som heter Zedge. Lastet ned zedge, men får man originallåter her? Finner bare "moro" og tøys og tull, men det er mulig jeg søker feil ? Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Skal være det meste der , ikke alt , men mye! Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Plugg inn telefonen til PCn og kopier inn MP3 filer til Ringtones katalogen. Funker ihvertfall fint med Samsung. 2 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Når man er på ringetoner har men vel et valg "Legg til" som gjør at man kan hente lydfiler fra hvor som helst på enheten. Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Er visst et generelt problem med LG G4... Har merket av for ringelyd jeg har lastet ned, men spiller kun av standard. Gjelder for så vidt alle andre som ligger i telefonen fra før også; telefonen vil ikke spille av disse heller. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) . Endret 20. februar 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Er visst et generelt problem med LG G4... Har merket av for ringelyd jeg har lastet ned, men spiller kun av standard. Gjelder for så vidt alle andre som ligger i telefonen fra før også; telefonen vil ikke spille av disse heller. Ikke noe problem med min G4 i alle fall. 1 Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Som nevnt over må du legge filene du vil bruke som ringetone i tilhørende mapper. -Alarms -Ringtones -Notifications Bruk en filbehandlingsapp eller PC for og kopiere filene. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Det letteste er vel å gå inn i playbutikk å kjøpe sangen du vil bruke som ringelyd. Så gå inn i musikkappen, spill sangen å trykk meny prikkene. Velg bruk som, så velg ringelyd. Endret 21. februar 2016 av MoLvII Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Bruker LG G4 og har en mappe på microSD-kortet som jeg har kalt musikk. Jeg har overført haugevis med .mp3 filer og kan velge hvem som helst som ringetone. Første gang jeg har hørt noen ha problemer med dette Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Er visst et generelt problem med LG G4... Har merket av for ringelyd jeg har lastet ned, men spiller kun av standard. Gjelder for så vidt alle andre som ligger i telefonen fra før også; telefonen vil ikke spille av disse heller. Ingen problemer på min LG G4. Brukerfeil? Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Er visst et generelt problem med LG G4... Har merket av for ringelyd jeg har lastet ned, men spiller kun av standard. Gjelder for så vidt alle andre som ligger i telefonen fra før også; telefonen vil ikke spille av disse heller. Ingen problemer på min LG G4. Brukerfeil? Vet ikke. Googler jeg problemet er det flere som opplever det samme ser det ut til. Vet ikke om det et verdt å sende inn telefonen til service for, da den funker på alle andre måter. Har dessuten kjøpt den på komplett, og der er servicen elendig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Dette har jeg aldri tenkt over engang. Bare legger over lydfila eller mp3-en (f.eks. fra PC via USB-kabel) og setter den så til ringetone. "Angi som ringetone". Lenke til kommentar
Sobril3 Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Dette har jeg aldri tenkt over engang. Bare legger over lydfila eller mp3-en (f.eks. fra PC via USB-kabel) og setter den så til ringetone. "Angi som ringetone". Hadde det vært så vel. Her er det ikke "bare bare". Telefonen vil fremdeles ikke skifte ringetone til de som er lagret i telefonen engang. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Så du har ikke noe som ligner dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå