Sheasy Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Du kritiserer denne rumpevideoen, fordi rumper ikke er viktige nok. Din kritikk kan da umulig være viktig, heller? Den er i så fall like kritikkverdig. Videoen er en del av en serie, laget av Anita Sarkeesian. Hva vet du om hennes syn på hva Aayan Hirsi Ali har blitt utsatt for? Jeg får med meg kritikk av ukultur og kvinneundertrykkelse i visse kulturer svært ofte. Ja, av feminister. Jeg har aldri hørt noen si at dette er noe muslimske kvinner må ordne opp i selv. Aldri. Kanskje det handler om hvem du omgir deg med? Eller kanskje det er fantasien din som hjelper litt til? Edit: Nå løy jeg litt. Jeg høres stadig at muslimer, da antagelig både kvinner og menn, må ordne opp selv. Men, det er ikke noe jeg hører av folk som slår meg som utpregede feminister. Det er gjerne folk på forumet, i kommentarfeltet til diverse nettaviser, og en og annen på fylla. Endret 16. mars 2016 av Sheasy 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Jepp dagens kvinner har det alt for godt når dette er noe å syte over. Sånn sett er det kansje ikke så ille å importere et par hundretusen muslimer... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå