Gesselj Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Hei. Skal ta tatovering på søndag, og jeg skal drikke på lørdag. Jeg bare lurer på om det kan komme i konflikt om hverandre? Har hørt det at man ikke skal være full under eller 24 t etter man har tatovert seg, men gjelder det også før man skal ta det? Noe om at blodet er tynnere eller noe, og kanskje gjør mer vondt eller noe? Takk på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Bare sørg for å være edru når du velger motiv. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Takk på forhånd for alle svar! Har både tatt tatovering både med 2 i promille og dagen etterpå, blødde litt ekstra under promille. Er ikke værre enn å drikke brus/andre ting som virker blodtykkende dagen derpå. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Er ikke værre enn å drikke brus/andre ting som virker blodtykkende dagen derpå.Hva med å sprøyte en liten dasj gelatin i blodstrømmen? 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 jeg kan umulig se for meg at det er digg og sitte og være fyllasjuk og tattovere seg , men bortsett fra det så ser jeg ikke noe problemer med det ( sa sant tatovøren synd det er greit da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå