Benja Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Hei! Nå for to uker siden fikk jeg et problem.. Nemlig at jeg ikke får signaler fra nettverket våres fordi tjenesten "Diagnostic Policy Service" ikke vil starte.. Jeg har søkt over hele internett for hvordan jeg kan fikse problemet, men ikke til noe nytte.. Men hver gang jeg prøver å starte tjenesten (Diagnostic Policy Service) så får jeg opp meldingen "Kan ikke starte tjenesten Diagnostic Policy Service på Lokal datamaskin. Feil 5: ingen tilgang." Please hjelp!! Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) 1. Start Powershell som administrator( søk etter powershell, og høgre klikk, kjøyr som administrator). 2. Skriv inn: Start-Service DPS; Get-Service DPS 3. Trykk så enter. 4. Sjekk om det står "running" under status. Endret 20. februar 2016 av sogndal94 Lenke til kommentar
Benja Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 funka ikke fikk opp feilmeldingen på bildet under Lenke til kommentar
Benja Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 1. Start Powershell som administrator( søk etter powershell, og høgre klikk, kjøyr som administrator). 2. Skriv inn: Start-Service DPS; Get-Service DPS 3. Trykk så enter. 4. Sjekk om det står "running" under status. Funka ikke, fikk opp denne feilmeldingen Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 prøv med berre: Start-Service DPS Lenke til kommentar
Benja Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 prøv med berre: Start-Service DPS Får opp samma melding:( Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Forsøkt dette: 1. Start cmd, som Administrator.2.skriv inn: net localgroup Administrators /add networkservice3. trykk på enter4. skriv inn: net localgroup Administrators /add localservice5. trykk på enter 6. Så restart maskina di. Om ikkje dette fiksar det, kan du teste med: sfc \scannow Lenke til kommentar
Benja Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Forsøkt dette: 1. Start cmd, som Administrator. 2.skriv inn: net localgroup Administrators /add networkservice 3. trykk på enter 4. skriv inn: net localgroup Administrators /add localservice 5. trykk på enter 6. Så restart maskina di. Om ikkje dette fiksar det, kan du teste med: sfc \scannow Det var det første eg prøvde.. Fikk bare opp at gruppen ikke eksisterte Endret 21. februar 2016 av Benja Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Då byttar du ut " Administrators " med enten " Administratorar " (Nynorsk) eller " Administratorer " (Bokmål) Lenke til kommentar
Benja Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Då byttar du ut " Administrators " med enten " Administratorar " (Nynorsk) eller " Administratorer " (Bokmål)Kommandoen funket i seg selv.. Meen, det fiksa ikke problemet.. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Er litt tom for idêar, enklaste er reinstallering av OSet då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå