flageborg Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) kamera skal kun brukes på HD.... Endret 23. februar 2016 av flageborg Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Ville gjerne hatt gopro videokvalitet i contour sitt chassi. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Hvilket av actionkameraene er best til å dykke med? Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Hvilket av actionkameraene er best til å dykke med? Du får kjøpt veldig forseggjorte dykkerhus til GoPro med ekstra lys, men hvis du bare vil gjøre det enkelt ville jeg vurdert Virb XE på grunn av den enkle betjeningen, i alle fall hvis du dykker med hansker. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) eller hva med et nytt til sommerferien?: https://www.olympus.no/site/no/c/cameras/tough/tough_cameras/tg_tracker/index.html Pris: kr 3799 Endret 24. mai 2016 av smort1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Angående fiskeøyeoptikk på Sony ActionCam HDR-AZ1: Denne videoen er laget med kameraet. Synes ikke det var så ille som mange nettsider jeg leste påstod. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Fiskeøyeeffekten er mer iøynefallende når det er mange loddrette og vannrette linjer. F.eks i et bybilde. I den videoen er det ikke mange rette linjer å se. Bare en og annen bøyd lyktestolpe når den nærmer seg kanten/hjørnet. F.eks den ved 6:36 Jeg synes ikke fiskeøyeeffekten var særlig sjenerende i den videoen, men hakkete video, utbrente skyer og det grumsete landskapet synes jeg var mye verre. Kanskje det er youtube-komprimeringen som ødelegger? Endret 24. mai 2016 av Simen1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Jeg er usikker på hvorfor kvaliteten ble slik. iMovie har noen funksjoner for bildebehandling som kan vurderes for neste video. Skal også google hvilke innstillinger som et optimale for kameraet. PS. Deler av videoen et i slow motion. Mulig du forvekslet dette med hakkete video? Endret 24. mai 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Men proff'ene kommer til å fortsette å kjøpe gopro... de flate profiler den kamera har + tilbehør overgår alle konkurenter. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Synd Contour ikke makter å være med på bildekvalitet lenger. Jeg liker Contours design best... Lenke til kommentar
PerOtto Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hva har skjedd med Contour? Konkurs?? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hva har skjedd med Contour? Konkurs?? De ble kjøpt opp, og siden så har det vel ikke vært noen produktutvikling å skryte av... Lenke til kommentar
andresb43 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det er nå mulig å bruke gps-dataene fra Gopro Hero 5 og legge disse inn i videoene, men i følge det jeg har lest er det kronglete satt opp i Gopros programvare og krever mye ekstraarbeid. https://www.dcrainmaker.com/2016/11/gopro-data-speed-overlays-hero5.html Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hei. Ser at dere skriver at Gopro Hero Session 5 ikke har stabilisering. Dette er feil, den har stabilisering helt likt som Gopro Hero 5 Black. Det eneste som skiller Gopro Hero 5 Black og 5 Session er at Black versjonen har: - Touch Display - Location Capture - RAW + WDR Photos. 1 Lenke til kommentar
Leiern Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Syntes gopro sine kameraer fortsatt er en bedre totalpakke enn de andre, men det er meg da.... ny hero black 5 om en uke fra Clasern? Lenke til kommentar
NiGmO Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Så vidt jeg vet har Session 5 digital bildestabilisering slik som storebroren Black. Kanskje dere bør dobbeltsjekke dette. Sony har mekanisk så er et hakk vassere enn GoPro sin ja. Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Hei. Ser at dere skriver at Gopro Hero Session 5 ikke har stabilisering. Dette er feil, den har stabilisering helt likt som Gopro Hero 5 Black. Det eneste som skiller Gopro Hero 5 Black og 5 Session er at Black versjonen har: - Touch Display - Location Capture - RAW + WDR Photos. Hei, jeg oppdaget nettopp tabben selv også og har fikset det - men takk for at dere følger med, det trenger vi iblant :-) Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 Så vidt jeg vet har Session 5 digital bildestabilisering slik som storebroren Black. Kanskje dere bør dobbeltsjekke dette. Sony har mekanisk så er et hakk vassere enn GoPro sin ja. Hei, nå har vi (endelig) fått Hero5 Session til test, så da skal vi teste stabiliseringen og oppdatere denne saken med det vi finner ut - men regner med at det kommer til å være nokså likt som på flaggskipet :-) Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Har aldrig provat ett actionkamera så jag frågar. Jag skall enbart ha den till att filma idrottstekniker. I detta fall en golfswing och bowlingansats med avslut. Det är god belysning och 1080p är mer en bra nog. Skulle någon av de billiga "dx" kamerorna fungera? Stabilisator får jag liten eller ingen användning av, kamerat kommer vara stationärt. Vilken kamera skulle passa? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg har et Sony ActionCam HDR-AZ1. Irriterende fiskeøye-optikk. Burde muligens kjøpt markedslederen Gopro som ikke har dette. Men det var billig på nettauksjon. Jeg kan muligens bruke software for å omgjøre fiskeøye-optikken, men det hadde vært greiest å slippe. Hvilken gratis software kan jeg i så fall brukes for å få fjernet fiskeøye-optikken fra videoene mine? Still kameraet riktig....så har du ikke nevnte problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg