Erling E. Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Rollespill-eventyret som er Neverwinter Nights fortsetter. Etter ekspansjonen Shadows of Undrentide er det nå på tide med enda en, og den gikk nettopp i trykken. Les artikkelen her Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 nå angrer jeg på at jeg slettet alle mine level 20 chars... Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 du kan jo bare remake dem i en char-maker mod.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 du kan jo bare remake dem i en char-maker mod.. Da er det jo bare halvt juks! :-) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 du kan jo bare remake dem i en char-maker mod.. Ville aldri tilgitt meg selv Lenke til kommentar
Tim Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Lag de like som de var... Da er det ikke juks etter min mening Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Dere glømte jo og ta med i artikkelen en av de store nye tingene; Robes er med! Noe som har vert savnet siden NWN orginalt bli gitt ut, endelig slipper vi spellcasters som ser ut som narrer Skulle også likt og sett hester og andre dyr å ri på, men da får jeg vel bare fortsette med hak-packs til det :\ Deekin er tilbake og, klar til og spille og synge i kampens hete, noe som var veldig artig i SoU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg