Suppelars2k Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Heh, jeg syns dreads er skikkelig stygt, den eneste som virkelig kler de er Bob Marley! Men sett i gang.. blir alt for klumpete hAr for ei jente syns jeg. Hun har ellerede fått de, dickweed. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Dr.X - heldigvis så teller din mening svært lite i denne sammenhengen.. Og sikkert en del andre sammenhenger også.. Skal få slengt ut et par bilder når jeg har våkna litt mer.. *se på klokka og lure på når på døgnet der er* Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 lett igjennom tråden her jeg, finner ingen bilder av disse dreadsa. der det ligger bilder så funker det ikke..... Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Thread necromanecy woop woop. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Å poenget med å bumpe en X antall år gammel thread var? Bare si at bildene ikke fungerte? Giiid. Lag en ny post i Mote og velvære-kategorien du og få inspirasjon derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg