adawen Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Figure of speech, da.. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Tøft hår adawen Nå har jeg lært hva dreads er for no. Kan lære mye på hardware.no. Hva syns du om mitt mullet-hår? Endret 11. desember 2003 av durabit Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) men til adawen, bor i trondheim og har hår ned til munnen og vil ha dreads, hvor mye vil det koste meg tror du? mvh BalleMann Endret 12. desember 2003 av ballemann Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Tøft hår adawen Nå har jeg lært hva dreads er for no. Kan lære mye på hardware.no. Hva syns du om mitt mullet-hår? Det ekke ditt! Det er devastatin' Daves! (The turntable slave ) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 men til adawen, bor i trondheim og har hår ned til munnen og vil ha dreads, hvor mye vil det koste meg tror du? mvh BalleMann Kommer litt an på hvem som lager dem da. Hadde jeg bodd der oppe lenger, så kunne jeg lag de. Men nå gjør jeg jo ikke det da.. Noe mer enn 2000kr ville vært mye, syns jeg.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 beklager uvistheten, men hva er "dreads"? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 www.knottyboy.com *boogie* Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 btw, er det ikke på tide å endre signaturen nå adawen? "Dreads, I WANT 'EM" Du har jo fått dreadsa nå Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 True that. Tenkte på det her om dagen, men jeg har jo gullfiskminne2k, så jeg glemte det vel.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 etter min mening : dreads = rastablastahår Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har gitt masse ****** i håret de siste 4 årene, ingen dreads her... det du må gjøre for å få "ekte dreds" er å ikke bruke shampo når du vakser håret, ikke vask det ofte, ikke gre det. da vil håret etter hvert hope seg opp og bli til dreads etter ei stund. grunne til at jeg vet dette er fordi jeg såg en dokumentar om ei norsk dame som hadde flytta til langtbortland og fortalte hvordan hun hadde fått det håret hun hadde i dag (dreads) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 men til adawen, bor i trondheim og har hår ned til munnen og vil ha dreads, hvor mye vil det koste meg tror du? mvh BalleMann Kommer litt an på hvem som lager dem da. Hadde jeg bodd der oppe lenger, så kunne jeg lag de. Men nå gjør jeg jo ikke det da.. Noe mer enn 2000kr ville vært mye, syns jeg.. Hvor er det du holder til da? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har gitt masse ****** i håret de siste 4 årene, ingen dreads her... det du må gjøre for å få "ekte dreds" er å ikke bruke shampo når du vakser håret, ikke vask det ofte, ikke gre det. da vil håret etter hvert hope seg opp og bli til dreads etter ei stund. grunne til at jeg vet dette er fordi jeg såg en dokumentar om ei norsk dame som hadde flytta til langtbortland og fortalte hvordan hun hadde fått det håret hun hadde i dag (dreads) Off topic: Så det programmet jeg og. Med Nadja Hasnoui right? jeje. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Hvor er det du holder til da? Jeg flytta til sørlandet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Blei jo stilig det adawen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Utrolig fett adawen Du passer til dreads0r! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 You guys!! Jada, blir fett dette her, er litt waxy fortsatt, men det kommer seg virkelig! *boogie* Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 oppdatering på bilder? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du er kul med Dreads. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Heh, jeg syns dreads er skikkelig stygt, den eneste som virkelig kler de er Bob Marley! Men sett i gang.. blir alt for klumpete hAr for ei jente syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg