adawen Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Se, HalTan - bilder, baaaare for deg!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Nå var dreadsene blitt bra adawen! ) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 De begynner virkelig å komme seg.. Åh, dette er et av årets beste påfunn! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Lekkert! Litt syn du har på deg det *gnuffgnuff* bandanaet da, så vi ikke får sett det. Men det ser lekkert ut Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Vet vet - men jeg syntes det var litt tøft så jeg måtte bare.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Bandana er alltid tøft! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Bandana er alltid tøft! Uten tvil... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det der er PANNEBÅND ikke BANDANA! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det der er PANNEBÅND ikke BANDANA! Jo det er det... og la oss ikke diskutere det nå, bandanatråden er død. Off-Topic: Men siden sist har jeg snubblet over en artig greie: large and brightly colored handkerchief; often used as a neckerchief www.dictionary.com Var det ikke bandana som IKKE var lommetørkle? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Who cares?! De er lagd av tøy og holder hådet mitt unna trynet. Suits me perfect. EOD. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Sorry for å gå så langt off-topic, men JokkeR: http://www.wrestlingclassics.com/mu/mu-ex/...ith-bandana.jpg <-- navnet på bildet.. Lemme thiiink....Ahuh...Erm..bandana? (Og forresten, hvis det i det hele tatt ligner på et pannebånd, er det pga DITT dårlig syn, og ikke annet. Ser du nøye, så er det ikke hår du ser på toppen ) On topic: Najse dreads nu adawen! (Skal jeg komme og klage på at du ikke mekka "real" dreads, eller skal jeg la det ligge? ) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hehe, hva er "real" dreads da? Sånne som kommer av seg selv når man gir ****** i håret og ikke vasker det eller klipper det? Eller er det bare en myte? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har gitt masse ****** i håret de siste 4 årene, ingen dreads her... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Heh, beskrev det vel nøyere på side 2 elns.. Men ja, det er "naturlige" dreads man får ved å gjøre selv uten all den skumle voksen.. imho så blir det et bedre resultat, og man slipper å bli sett ned på av folk som har peil En venn av meg i London(Vinko er hans navn, og det høres såå fett ut på britisk; "vinkøøuw") Har kjent han siden jeg var liten(family i england), og har fulgt historien til håret hans Han har for øyeblikket ordentlige, feite dreads som rekker ned til rett forbi ræva. FETT! Skal ikke en gang beskrive hvor mange minner vi har i det håret.. Fjær, muttere, steiner etc etc, hver eneste en kan han(vi) fortelle en laaang historie om.. Han innehar forøvrig den kuleste personligheten jeg vet om, og driver en special shop midt i byen Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Damn, jeg mister ALLTID tråden.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 ......veldig....fine.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 og driver en special shop midt i byen.. Høhø, specialshop? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 bla bla om dreads Men kjære deg - som OM jeg gidder å VENTE i 10år på at håret mitt skal dreade seg av seg sjøl! U get my point.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 jehjeh, i took the point last week.. (10 år? wtf? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg