adawen Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 ETTERHVERT!? .. vel.. er godt igang med luktinga, as.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nå har det gått.. øh.. 2 dager er det vel. Veldig stivt hår ja. 40cm lange stiffies med voks. Heldigvis er det nix problem å holde de samla. Anywhoo! Some pictars - tatt i går tror jeg. ..gleder meg ENDEL til de ikke er "pinnsvin" lenger. Litt fun med lilla voks btw - litt farger i hverdagen! OMG! niiice.... Det så ganske kult ut. Du ser ut som en annen person. *reisning* Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 OMG! niiice.... Det så ganske kult ut. Du ser ut som en annen person. *reisning* RAWR! Fikk dryssa av en del voks i dag - og saatan dette blir fett! *BOUNCE* Gleder meg til å vise |Johnsen| ... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Få se pics da ada(pews ), hils |Jonsen|(pews) også da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Adawen: Ville bare at du skulle vite at eg har tatt meg friheten til å save bildene du har lagt ut. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Snowy, det er helt greit.. Her er dagens nye bilde - vi feirer den O Store 25års Dagen! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har du bursdag ja?! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Lookin' good, very very goode ))) Harru bursda' i dag? GRATTIS ADA!!!! :D *thumbs up* Fått no' fiiiint? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Gratulerer med dagen da. Er det fest på gang eller bare familie kos? Jaja du får get laid de også Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Jeg fikk et ULTRALEKKERT album med printout av alle fotografiene jeg har lagt ut på DeviantART. Photo-print og hjemmelagd album - det var ALDELES NYDELIG! Jeg ELSKER vennene mine! <3 <3 <3 Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Gratulerer med dagen da. Er det fest på gang eller bare familie kos? Jaja du får get laid de også GET LAID!? .. tror jeg drøyer den en ukes tid, eller så... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Gratulerer med dagen da. Er det fest på gang eller bare familie kos? Jaja du får get laid de også |Johnsesn| kommer visst ikke på besøk førom noen dager (uker?)... Nå funker ikke den trådløse musa heller!!! Så jeg måp surfe med tab og piltaster Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Regner med at denne "|Johnsen|" er typen hennes :/ Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Regner med at denne "|Johnsen|" er typen hennes :/ han er pumpkin'en min! Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Regner med at denne "|Johnsen|" er typen hennes :/ Snowdog: In time maybe... someday maybe... Vi får se (men vi håper, i alefall jeg) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hehe slik som det hele høres ut så kommer det nok til å skje. *sikte med amors piler* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Wow, de ble jo kjempestilige!! Absolutt vellykket resultat!! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Hehe slik som det hele høres ut så kommer det nok til å skje. *sikte med amors piler* All in good time - whatever happens, happens.... Wow, de ble jo kjempestilige!! Absolutt vellykket resultat!! Thnx a million - de begynner å komme seg nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Noen oppdateringer? Vi vil ha piiics! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg