simes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Mine er dobbelt så lange, ca .. for øyeblikket, that is Oi, tøft. Sparte lenge du da? Jeg orka ikke spare lengere jeg. Også hadde jeg ikke planer om å ha veldig lange heller egentlig. Til skuldrene er nok for meg. Det ble vel dyrt også for deg da? Og lang tid ja. Mitt kosta 1800kr i Fredrikstad. Det var over dobbelt så dyrt for det samme hvis jeg hadde tatt det i Oslo. Endret 25. november 2003 av zimen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 de funker forsatt ikke. Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) de funker forsatt ikke. Joda! Ellers hadde vel ikke adawen sett at han har dobbelt så lange..? ' Edit: Ja, jeg er schizofren. Edit2: er jeg trøtt nå? Ja han har dobbelt så lange som meg. Han ser at han har. Ja. Endret 25. november 2003 av zimen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Gratulerer da adawen )))) Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) de funker forsatt ikke. Joda! Ellers hadde vel ikke adawen sett at han har dobbelt så lange..? HAN? hvor mye koster det sånn ca? jeg har ikka så langt hår nå, luggen rekker til å dekke nasen, sidene dekker ørene! bak får eg det så vidt opp i strikk..... hva ville det ha kostet? etter jeg hadde spart litt til seff... Våkser håret ut som "dreads" etterpå? wtf? Når håret vokser hva skjer da? Edit: grattis adawen! Endret 25. november 2003 av Raggi Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Oi, tøft. Sparte lenge du da? Jeg orka ikke spare lengere jeg. Også hadde jeg ikke planer om å ha veldig lange heller egentlig. Til skuldrene er nok for meg. Det ble vel dyrt også for deg da? Og lang tid ja. Mitt kosta 1800kr i Fredrikstad. Det var over dobbelt så dyrt for det samme hvis jeg hadde tatt det i Oslo. Jeg hadde vel 50-70cm langt hår fra før, ca.. Og dyrt ja! Ruinert nå. Men men - once in a lifetime .. Fredrikstad ja.. den som bodde der.. (har bodd der, btw) *blakkest* Og takk for alle grattiser from all around! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvor mye kostet dette? Synes det er skikkelig tøft, men blir det ikke kjempemøkkete? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 /me har vurdert dreads... men må ha litt mer hår først. Har sånnt halvlangt nå Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvor mye kostet dette?Synes det er skikkelig tøft, men blir det ikke kjempemøkkete? Som jeg skrev lenger oppi her: Jeg betalte prisen for halvlangt (over skuldrene) hår i fredrikstad til gutter koster 1800kr. Det varierer med priser etter hvor langt hår man har, men der kostet det ikke over 3000kr. I Oslo og andre steder derimot koster det oppimot det dobbelte. Heldige meg bor i Østfold. Og: Det er selvfølgelig litt mer "møkkete" enn annet hår. Men man vasker det jo ca. 1 gang i uken med sjampo som klemmes inn og skylles ut. Hodebunnen holder seg jo også ganske ren og frisk siden den har det luftig og fint. Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Våkser håret ut som "dreads" etterpå? wtf?Når håret vokser hva skjer da? For å oppklare én myte bak dreads: JA, det vokser ut som dreads. Mange tror at det vokser ut som vanlig hår og at det blir forbanna stygt etter en stund, eller at man må inn til frisør for å fikse det innerste håret, noe som altså er tull. Rent hår vil dreade til en viss grad såfremt man ikke grer eller bruker balsam, og siden håret allerede har alle forutsetninger til å dreade (siden håret lenger ut er dreads), vil også dette håret dreade seg. Dette avhenger av hvor mye krøller man har. Altså: Jo mer krusete hår, jo mindre "tvist og vri" metode for å dreade røttene. Jeg har nesten ikke krøller uten dreads, og må dermed surre på et par dreads i ny og ne, men det er ikke store greine. Åpnet jeg øynene for mange nå? Flott. Edit: Å ikke ha krøller ved slett hår sier seg selv. Å ikke ha krøller uten dreads er noe helt annet.. Endret 25. november 2003 av zimen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvorfor ikke bare mekke seg dreads selv? Mye billigere og mere kred Tar litt lengre tid, men du sparer en bråte med cash på det da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvorfor ikke bare mekke seg dreads selv? Mye billigere og mere kred Tar litt lengre tid, men du sparer en bråte med cash på det da Eg og en vennine fikset dreads på meg selv. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvorfor ikke bare mekke seg dreads selv? Mye billigere og mere kred Tar litt lengre tid, men du sparer en bråte med cash på det da Eg og en vennine fikset dreads på meg selv. Hvordan gjør du det? noen som har en "walktrough"? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Sjekk langt nede på side 2.. *lat* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Grattis adawen... legg ut noen bilder sånn at vi ser utviklingen til dreadsene rett etter mekkingen... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Nå har det gått.. øh.. 2 dager er det vel. Veldig stivt hår ja. 40cm lange stiffies med voks. Heldigvis er det nix problem å holde de samla. Anywhoo! Some pictars - tatt i går tror jeg. ..gleder meg ENDEL til de ikke er "pinnsvin" lenger. Litt fun med lilla voks btw - litt farger i hverdagen! Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jaggu s0ete bilder Det tar litt tid før du ikke er pinnsvin lenger though.. Et par vaskinger, som vil si 3-4 uker. Skal jo helst ikke vaske håret i starten.. Det vil uansett fortsatt være stivt! Mesteparten av voksen kommer til å sitte i _lenge_.. Men selve voksfargen kommer til å forsvinne i alle fall. Det som kommer til å bli myke og dejlige dreads er det som vokser ut av seg selv. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Men, hm...blir ikke håret føkka etterhvert? Altså slitt og jævlig? Hvor lang tid tar det før håret blir normalt igjen hvis man ikke vil ha dreads lengre? BTW: Grattis Adawen, det ble kjempebra! Endret 27. november 2003 av flodhest Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Men, hm...blir ikke håret føkka etterhvert? Altså slitt og jævlig?Hvor lang tid tar det før håret blir normalt igjen hvis man ikke vil ha dreads lengre? BTW: Grattis Adawen, det ble kjempebra! Hehe - nå er håret ALLEREDE føkka da. Og det kommer det til å være så lenge jeg har dreads iaffal. Og ..normalt igjen!? Vel - jeg må vel klippe meg da? Går ikke an å børste de ut ellerno. Stuck for life! De er forresten allerede ganske mye mykere. Men det er vel fordi jeg har dilla så enormt med de. Og voks ja.. OVERALT! .. nesten. Og HURRA! I neste uke kan jeg faktisk vaske HODEBUNNEN! Aldri gleda meg så mye noen gang til å vaske hår før... weird feeling! Blir bra detta, vøtt! *drysse litt voks all around* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 det kommer sikkert til å lukte voks overalt hjemme hos deg etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg