Sakris Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Snowdog: Stfu Nei det siste jeg hørte fra henne var vel rundt halv 6 tiden eller.no (tror jeg) og da var hun snart ferdig så man får smøre seg med litt tålmodighet PS! Savner deg pus Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ok Folkens, hun er hjemme så nå er det bare å vente i spenning til bildene kommer på bordet (mase på, mase på, mase på) *kose med pusen* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ØYH! Drit i passord på cammet! adawen, johnsen, noen -> ta av passord og sett på chatbox orker ikke laste ned irc-klient. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg kan vel ikke be henne ta av passordet vel... og chatbox tror jeg ikke hun gidder du, sorry Mac... kan alltids spørre henne though! Men JEG har ikke sett henne enda da så hang on masekopp Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 I'M BACK! ALIVE & KICKING! Sattan dette tok tid. Men det er ikke så rart. Jeg har stygglangt hår og dreadsene er ikke så skammelig tykke. Men dæven svarte dette svei istykker VISA-kortet mitt as! :shocking: Anyway - 8 timer med floking, lugging, gjesping, skravling, leing, spising, voksing og koffeinkick. *helt skjelven* Men jeg tror det er verd det. Bilder kommer når voksen er kinda vekke.. nå ser jeg bare ut som et langhåra pinnsvin. Lilla voks til og med. Festlig! BTW: |Johnsen|.. *KOSKOSKOSKOSKOS* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) *vente på i spenning* Bor johnsen og adawen sammen? EDIT: 8 TIMER? !?!?!?!??!?! :shocking: Endret 25. november 2003 av sparks Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg skulle ønske vi bodde sammen ja, men nei... Jeg: Trondheim pusen: Kristiansand Så, det er litt problemer ute og går Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 By the way, selv om dreadsene ikke er helt bra til pusen enda, så... Ada|tøffest for øyeblikket Blir bra dette her så gled dere til bildene kommer folkens! PS! Haltan, kom deg på IRC NÅ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 adaweeen jeg får vel se? Smell opp cam uten passord NU (eller gi meg passordet ) Er ikke på IRC skjønner du, og ja... jeg KREVER å få se NU! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 wheeey. lookin good (ok ikke enda da ) Hvor lenge skal dn fancy lille voksen sitte i? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 for ikke vi andre få se? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Det skal være der til det ramler ut av seg selv. I løpet av uka sikkert. Og om 2-3 uker er de vel på vei til å bli ferdige, må tvinne og groom'e de underveis så de ikke tuster seg. Pokkermeg voks overalt nå, føler jeg.. Gleder meg til de er "ferdige" - da skal jeg slenge ut fete bilder! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 for ikke vi andre få se? Dere er ikke tøffe nok. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det er jo egentlig ikke du heller da Haltan, men jeg tror pusen ble litt soft når du maste så innmari.. eller var det lei av whininga kanskje? husker ikke helt Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Det skal være der til det ramler ut av seg selv. I løpet av uka sikkert. Og om 2-3 uker er de vel på vei til å bli ferdige, må tvinne og groom'e de underveis så de ikke tuster seg. Pokkermeg voks overalt nå, føler jeg.. Gleder meg til de er "ferdige" - da skal jeg slenge ut fete bilder! Bare for å nevne det, så tar det en god stund før de er "ferdige". De blir aldri helt ferdige før de er klipt av, og det eneste som er igjen er "utvokste" dreads som ikke har blitt laget. Jeg har hatt mine i ett og et halvt år nå, og nå har jeg snart klipt av det som ble laget. Har ned til skuldrene.. Jeg hadde hvit bivoks jeg da, da jeg lagde mine. Det tok vel et par uker før voksen så ut til å være ute. Den blir aldri helt borte da. Jeg har fortsatt voks i tuppene mine. Ikke hvit though. "Møkkete" voks har nesten lik farge som håret, så det syns ikke. Hvis håret "stritter" fælt, noe det gjorde med meg, så er det lurt å ta et hårbånd rundt hodet og få dem til å legge seg inntill. Det er jo litt weird å gå med stritthår. Synes nå jeg iaffal. Og som sagt tidligere: Les på www.dreadheadhq.com. Der er det masse tips om hvordan du skal beholde dem bra. Hvis ikke røttene dreader seg helt bra automatisk, som de vanligvis ikke gjør i starten (og heller ikke med alle etter så lenge som jeg har hatt dem heller), så bruk "rub and twist" -metoden, eller hva den heter. Det funker genialt bra. Tar tak i roten og beveger hånden i en sirkelbevegelse i opptill et par minutter. Da blir røttene helt bra. Men dette er vel ikke noe som bekymrer deg enda.. Sov på et håndkle i de førstkommende nettene da, sånn at ikke puta lukter bivoks. Og: Edit: Dreadsene blir tykkere da bivoksen går ut også. Tykke dreads er uansett ikke like lett å få til å dreade seg i røttene som tykke dreads heller. Og pass på å holde dem fra hverandre. Hvis de dreader seg sammen så gjør det ganske vondt å skille dem fra hverandre igjen. No jeg må gjennom hver gang jeg vasker håret nesten.. Ta tak i to og riv dem til hver sin side.. Vondt. Endret 25. november 2003 av zimen Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Bare så det er nevnt, jeg HAR lest den sida inn og ut.. såh.. ja.. jeg er informert.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Fant noen bilder nå fra gigs med bandet jeg spiller i, samt ett øvingsbilde. Har dem i rekkefølge etter tidspunkt. Først et fra en festival vinteren etter at jeg tok dem. Tok dem på sensommeren. Her kan du fortsatt tydelig se bivoks i håret. Bilde1 og enda ett fra en annen vinkel: Bilde2 Her er et som er tatt mye senere, men jeg har enda ikke klipt tuppene, så de er "spisse".. Bilde3 Og et siste fra en øving nå i sommer. Bilde4 Edit: url feil.. Endret 25. november 2003 av zimen Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Linkene funker jo ikke! Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Fiksa nå Var stor "D" et sted.. Edit: og noe mer.. Gikk litt fort... Endret 25. november 2003 av zimen Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Mine er dobbelt så lange, ca .. for øyeblikket, that is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg