adawen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Her er saken: jeg har lyst på dreads! Det har jeg hatt i flere år nå, men har lissom ikke tørt/gidda/hatt penger/osv.. Jeg har fortsatt ikke penger da, men jeg har iallefall guts nok til å gjøre det nå. Så derfor, syns jeg, at man kunne hatt en søt liten kronerulling her! Siden ALLE sikkert er enige i at DREADS på dette lille hodet hadde vært ÜBERtøft! Ikkesant?! Joda, alle er enige i det!! *whine whine* Dreeeaaads.. Tenk så tøft, sorte og lange dreads med røde beads i. Hadde jo sett fetest ut! Hele "operasjonen" vil såklart bli dokumentert. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Den vakke dum (siden det var min idee ) Sett opp et kontonummer så får du litt (straks jeg får penger :O) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Den vakke dum (siden det var min idee ) Sett opp et kontonummer så får du litt (straks jeg får penger :O) Ikke dumt i det heletatt, hon! Det flotte nr'et er : 9710.31.68035 GO WILD! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er ikke noe problem å mekke dreads selv. Få hjelp av ei venninne/en kompis Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Det er ikke noe problem å mekke dreads selv. Få hjelp av ei venninne/en kompis Greit nok det - men jeg hakke "tools of the trade" - og gidder ikke iverksette noe mumbo-jumbo opplegg og ende opp med dreads som ikke ligner grisen.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Trenger bare hender Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 oh! fæncy tone! meget fæncy kan det bli! rød og sort er nice! nicest;) jeg har alltid hatt lyst på sort hår med røde striper.. men så begynte alle babesa å gå sånn, så da stod jeg over.. *skapbabewannabe* Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Trenger bare hender Neinei, man trenger kam, som i tillegg tåler litt, et lass av strikker, voks, div andre remedier - dette gidderikke jeg på egen hånd! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nei, du trenger bare hender. Bare å huske på det.. La det bli til en slags "tiks" å filtre/snurre/surre/rulle sammen håret.. Først skaffer du deg endel floker ja.. Få venner til å gjøre det mens dere ser på tv o.l, osv osv. Det er slik du får EKTE dreads..! Mange går til frisøren og får fylt de med voks, og går rundt og stinker voks i 3 måndter.. Dere blir sett ned på av ekte dread'ere Dessuten, "ekte" dreads, selv om det er mer tungvint, ser MYE bedre ut! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 go adawen.. begynner å få langt hår også.. noe jentene er så begeistret for.. tenker på dreads, men tviler det blir dreads. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Begynner å få himla langt hår sjøl, men er litt lei av at det bare "henger der" - må gjøre noe med det. Poengløst med hår ellers! nvoetfiv har et poeng ja, det må jeg bare innrømme.. Får se hva jeg finner på.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hmm. Jeg har dreads. :nice: Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 *skule olmt på zimen* : Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg kan spise hår! wee, har alltid ønsket å gjøre det.. var så misunnelig på jentene i klassen før når de spiste hår Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg kan spise hår! wee, har alltid ønsket å gjøre det.. var så misunnelig på jentene i klassen før når de spiste hår Jeg kan også spise hår, men det frister ikke akkurat sååå mye.. Er jo litt bivoks igjen i tuppene her enda, så det smaker jo nesten som honning! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 /me spiser litt hår Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Adawen: du kan jo bare pisse på en trafokiosk med 4 bokser voks i håret - da burde du få skikkelig bra dreads. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Vittigper, Vidar! *spank* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Dreds ja. Eg hadde 50/50 hår før der 50 var krøller (ja hvis eg lar håret vokse så får eg store krøller) og dreds som eg lagde med en vennine. Dette håret syns mange jenter var fint men eg syns det begynte å bli plagsomt så eg skinnet meg. Hmm skal se om eg ikke finner ett gammelt bilde av meg MED hår. Lykketil adawen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg