Gå til innhold

Dreads!

adawen

Anbefalte innlegg

Her er saken: jeg har lyst på dreads!

Det har jeg hatt i flere år nå, men har lissom ikke tørt/gidda/hatt penger/osv.. Jeg har fortsatt ikke penger da, men jeg har iallefall guts nok til å gjøre det nå.

Så derfor, syns jeg, at man kunne hatt en søt liten kronerulling her! Siden ALLE sikkert er enige i at DREADS på dette lille hodet hadde vært ÜBERtøft! Ikkesant?! Joda, alle er enige i det!!

*whine whine*

Dreeeaaads.. Tenk så tøft, sorte og lange dreads med røde beads i. Hadde jo sett fetest ut!

Hele "operasjonen" vil såklart bli dokumentert.

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, du trenger bare hender. Bare å huske på det.. La det bli til en slags "tiks" å filtre/snurre/surre/rulle sammen håret.. Først skaffer du deg endel floker ja.. Få venner til å gjøre det mens dere ser på tv o.l, osv osv. Det er slik du får EKTE dreads..! Mange går til frisøren og får fylt de med voks, og går rundt og stinker voks i 3 måndter.. Dere blir sett ned på av ekte dread'ere :yes:

Dessuten, "ekte" dreads, selv om det er mer tungvint, ser MYE bedre ut!

Lenke til kommentar
Jeg kan spise hår! wee, har alltid ønsket å gjøre det.. var så misunnelig på jentene i klassen før når de spiste hår :p

Jeg kan også spise hår, men det frister ikke akkurat sååå mye.. ;)

Er jo litt bivoks igjen i tuppene her enda, så det smaker jo nesten som honning! :woot:

Lenke til kommentar

Dreds ja. Eg hadde 50/50 hår før der 50 var krøller (ja hvis eg lar håret vokse så får eg store krøller) og dreds som eg lagde med en vennine. Dette håret syns mange jenter var fint men eg syns det begynte å bli plagsomt så eg skinnet meg. Hmm skal se om eg ikke finner ett gammelt bilde av meg MED hår.

Lykketil adawen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...