Tryms10 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Noen som vet fremgangsmåte på oppgave H? Står bom fast. Endret 11. mai 2016 av Tryms10 1 Lenke til kommentar
Brosef Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Noen som vet fremgangsmåte på oppgave H? Står bom fast. jeg lurer på det samme. Lurer egentlig på alle oppgavene fra og med H. Lenke til kommentar
helen.1 Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Kan noen legge ut oppgaven? Jeg skal konte, men har glemt å melde meg opp på Its learning og har derfor ikke fått oppgaven... Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Kan noen legge ut oppgaven? Jeg skal konte, men har glemt å melde meg opp på Its learning og har derfor ikke fått oppgaven... Fikk du oppgaven? Ellers så kan du bare sende meg PM også sender jeg den til deg Lenke til kommentar
Bastianpappa Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg er nå ferdig med caset og lurte på om noen har lyst til å dele sin egen med meg for å sammenlikne svarene? Jeg sliter litt med den oppgave H og om jeg har gjort denne rett. Usikker på hvilke tester som bør gjøres her... Lenke til kommentar
Fidibor Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Altså, jeg kommer ikke forbi oppgave D. Klarer ikke å beregne modeller. Er det noen som kan hjelpe evt noen som selger et ferdig løst case?Hilsen en hjelpesløs mann på Stata Lenke til kommentar
Brosef Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Jeg er nå ferdig med caset og lurte på om noen har lyst til å dele sin egen med meg for å sammenlikne svarene? Jeg sliter litt med den oppgave H og om jeg har gjort denne rett. Usikker på hvilke tester som bør gjøres her... jeg kan godt dele mine med deg, men har bare gjort A-G. Sliter med H selv, så har ikke fått begynt på de siste enda, da jeg har stresset sånn med den H-oppgaven.. Lenke til kommentar
Brosef Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) . Endret 12. mai 2016 av Brosef Lenke til kommentar
Brosef Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Her her mine svar på opgave A-G, noen som har fått det samme? og noen som vet hvordan man gjør resten? statacase kladd.docx Lenke til kommentar
Fidibor Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Her her mine svar på opgave A-G, noen som har fått det samme? og noen som vet hvordan man gjør resten? Tusen takk )) Settes veldig pris på. A-G er en veldig god start Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Her her mine svar på opgave A-G, noen som har fått det samme? og noen som vet hvordan man gjør resten? Fått helt like svar som deg, men skjønner ikke oppgave H selv.. Noen som kan? Lenke til kommentar
siljem92 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 bruker man ikke robust på oppgave H og ser hvilke som er signifikante på 0,05 og deretter beregner ny modell på disse? Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) bruker man ikke robust på oppgave H og ser hvilke som er signifikante på 0,05 og deretter beregner ny modell på disse? Det eneste jeg får opp er at impressions er signifikant. Stemmer det eller? Endret 13. mai 2016 av Hassli Lenke til kommentar
Stratositos Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Om det er noen som har løst caset og er villig til å dele dette, så kan jeg gjerne betale for dette. (Med forbehold om at caset er løst skikkelig og riktig selvsagt) Skal konte faget selv, og har ikke fått deltatt i timene! Send meg en PM om du er interessert! Lenke til kommentar
Aspmyra Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) bruker man ikke robust på oppgave H og ser hvilke som er signifikante på 0,05 og deretter beregner ny modell på disse? Jeg sliter med H og utover jeg også. Usikker på hvordan jeg finner ut av hvem som er signifikante. Er det en måte å regne alle samtidig, eller må vi ta de individuelt. Hvordan gjør vi det i så fall? Kan ikke huske å ha lært dette. Hvis det er noen som er såppass stødige i faget så hadde det vært meget handy om man kunne kommet med eksempeloppgaver til dette caset. Endret 13. mai 2016 av Aspmyra Lenke til kommentar
Vibeke46 Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 bruker man ikke robust på oppgave H og ser hvilke som er signifikante på 0,05 og deretter beregner ny modell på disse? Det eneste jeg får opp er at impressions er signifikant. Stemmer det eller? Det står ikke noe om at vi trenger og bruke robuste standardfeil.... er ikke applymssg også er signifikant?? Lenke til kommentar
siljem92 Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Hvor står det? Og hva bruker man da istedenfor? Lenke til kommentar
Vibeke46 Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Noen som vet fremgangsmåte på oppgave H? Står bom fast. Jeg er nå ferdig med caset og lurte på om noen har lyst til å dele sin egen med meg for å sammenlikne svarene? Jeg sliter litt med den oppgave H og om jeg har gjort denne rett. Usikker på hvilke tester som bør gjøres her... jeg kan godt dele mine med deg, men har bare gjort A-G. Sliter med H selv, så har ikke fått begynt på de siste enda, da jeg har stresset sånn med den H-oppgaven.. Sliter med H jeg også og ønsker gjerne tips her Lenke til kommentar
Trendsetter Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Se innlegget om caset på hobbyokonomen.blogg.no Lenke til kommentar
icmber Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Noen som har gjort oppgave 26 H205? Skjønner ikke helt hvordan de kommer frem til P(t>0,855)=20 og P(t>1,057)=0,15 lurer også på om det er slik at antall frihetsgrader er n-2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå