Gjest Bruker-68389 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, så flytt gjerne om det blir feil. Jeg har et problem i Windows 7 Ultimate at program-ikonene til 2 programmer bare er borte vekk etter innstallering. Jeg har prøvd å reinnstallere flere ganger, men samme feil fortsatt. Jeg har sjekket at Malwarebytes ikke har rørt filene, og alt av windows antivirus/firewall er skrudd av. Jeg har også googlet litt uten å bli noe klokere av det. Programmene det gjelder er A3Launcher og DayZlauncher. Om jeg åpner programmene får jeg beskjed om at "Unable to locate mods directory install, please enter the path." Om jeg trykker meg forbi feilmeldingene så åpner programmet som vanlig. Jeg har ikke innstallert hverken Arma2 eller 3 i Steam, men dette er standalone programmer så det burde jo ikke ha noe å si. Noen som vet hvorfor ? Endret 20. februar 2016 av Bruker-68389 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 lag nye snarveier davel.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 lag nye snarveier davel.. Skjønte ikke helt den. I innstallasjonsmappa vises heller inget ikon på .exe-fila. Jeg ønsker jo heller ikke at det skal komme feilmeldinger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 høyreklikk på exe fila og "send to desktop". vips, snarvei. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 høyreklikk på exe fila og "send to desktop". vips, snarvei. Som sagt funket ikke dette. MEN, av en eller annen grunn er ikonene fungerende nå og også programvaren. Tråden kan slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå