Niklasp Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Djuice sendte ut nyhetsbrevet sitt litt for tidlig.«JAAA! Samsung S7 er her» Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Uhell du liksom, er nok planlagt til minste detalj 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mayafreak79 Skrevet 19. februar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 19. februar 2016 Hahaha. Mennesklig svikt... right...right Åherre, jeg trykker på S7 sin komposisjon, hva er det jeg gjør??? UFF jeg legger til en utsendelses gruppe, oi oi oi... hva er det jeg gjør? jeg klarer ikke å la være å trykke på send knappen... ææææææ *trykk* 11 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Oi... vi fikk endel bestillinger og penger på konto. Oisann, jaja. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 All reklame er positiv reklame Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 iflg prisguide har expert hatt en pris liggende ute på et eller annet tidspunkt 1 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Hahaha. Mennesklig svikt... right...right Åherre, jeg trykker på S7 sin komposisjon, hva er det jeg gjør??? UFF jeg legger til en utsendelses gruppe, oi oi oi... hva er det jeg gjør? jeg klarer ikke å la være å trykke på send knappen... ææææææ *trykk* De har sikkert en gjeng som sitter klar til å trykke på "send" knappen, men så ble vel en for ivrig.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Alt med Telenor er bøgg Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Hahaha. Mennesklig svikt... right...right Åherre, jeg trykker på S7 sin komposisjon, hva er det jeg gjør??? UFF jeg legger til en utsendelses gruppe, oi oi oi... hva er det jeg gjør? jeg klarer ikke å la være å trykke på send knappen... ææææææ *trykk* Det er faktisk ikke så vanskelig å gå på en sånn smell. Alle som driver med mailinglister har scheduling sånn at de ikke trenger å sitte der og sende trykk, og de jobber gjerne over lang tid i mailchimp e.l. før de er ferdige. Testsending internt, etc. Å drite seg ut å sende til den gale gruppa ("kunder" i stedet for "test") kan skje. Kilde: Sender stadig nyhetsbrev til titusener av personer. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg