Delvis Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Når jeg skal logge inn på nettbanken (på PC) med mobil, må jeg som regel gjøre det 2 til 4 ganger før det går igjennom.Er det normalt? Bare sjelden (sånn 1 av 5 ganger kanskje) går det gjennom første gang.Samme når du skal godkjenne betaling.Forerdelig irriterende. Sitter og venter, og når beskjeden endelig kommer på mobilen, er det gått for lang tid og det kommer beskjed "teknisk feil prøv igjen senere" på PC skjermen.Men du trenger ikke vente noe særelig, neste gang eller gangen derreter kommer du gjennom med en gang.Hva er det som gjør det der? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Har du sperret for mobildata? Akkurat i dag har det vært mye problemer pga telenor sitt nett som har hatt mye trøbbel.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Har du sperret for mobildata? Tror ikke det (ville vel ikke gått i det hele tatt da?) Men nå gikk det lett neste gang jeg prøvde. Er vel sikkert telenor nett da som klusser av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå