Ragnar Skj Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Afrika i det fjerne---- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Fin komp og etterbehandlingen gjør bildet meget severdig. Flott feriebilde! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Fint feriebilde dette! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Dette ser virkelig ut som verdens ende Ett fint bilde og ett artig motiv. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Fin komp og etterbehandlingen gjør bildet meget severdig. Flott feriebilde! mvh Fredrik Takk for det Fredrik ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Fint feriebilde dette! Takker Helene. I år ser det ut til bli hovedferietur til Helegandskysten, noe mer usikkert vedrørende syden. Skj 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Dette ser virkelig ut som verdens ende Ett fint bilde og ett artig motiv. Mvh. Rolf Dette er ved et av de litt spesielle fyrene som ligger langs kysten av Fuerteventura. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Fint feriebilde dette! Takker Helene. I år ser det ut til bli hovedferietur til Helegandskysten, noe mer usikkert vedrørende syden. Skj Vi også skal oppover kysten, Helgeland og Lofoten. Gleder meg virkelig! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 El Lobos og Lanzarote var kanskje mer innen synsvidde, men kanskje ikke fra dette utsiktspunktet? Greit utsnitt, men ville unngått linje direkte ut i nedre høyre hjørnet. Muligens mer et bilde for feriealbumet enn en kritikkside. Men man tager det man har. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 El Lobos og Lanzarote var kanskje mer innen synsvidde, men kanskje ikke fra dette utsiktspunktet? Greit utsnitt, men ville unngått linje direkte ut i nedre høyre hjørnet. Muligens mer et bilde for feriealbumet enn en kritikkside. Men man tager det man har. Roar Hei Roar. På grunn av det "sprikende" gjerdet og mitt og valgte ståsted var det vanskelig å unngå tendenser til linjer ut i hjørnene. Linjer ellers og de speidende personen tiltalte meg allikevel og jeg jobbet videre med bildet. Lot blåfarge for hav og himmel bli igjen samt solens anskueliggjørelse fra høyre i form av utbrenthet i noen skydotter være igjen for å skape litt liv i bildet. Dermed ble for meg litt mer enn bare et feriebilde, men det er jo en bakgrunn for bildet som du og andre seere ikke vet noe om og ikke behøver (og skal) tenke på. Derfor er det greit å få tilbakemeldinger a la det du gir. Fortsett for all del å gi kritiske blikk på bildene mine i den utstrekning du ønske det. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg