Gå til innhold

Det er over...

Fritto

Anbefalte innlegg

Etter og ha deltatt i noen tråder og ellers surfet litt rundt i dette forumet har jeg kommet til en konklusjon..

Jeg er blitt livredd for å gå utforbi døra, sånn jeg har forstått det så består regjering og myndigheter av frimurere og landsvikere. Disse har kneblet den frie pressen og bruker politiet til og utføre sitt skitne arbeid !

Og om jeg nå skulle være så heldig og ikke bli utsatt for myndighetenes maktmisbruk så er faren likevel stor for at jeg blir overfalt av en av disse her muslimene..Vi har jo importert på titusenvis av av disse halvmenneskene som blir beskyttet av politi og presse. Når de i tillegg er opplært i vold og kriminell atferd gjennom sin religion er det ikke mye håp for at jeg overlever...Hvis ikke noen av Odins engler kommer og beskytter meg da...

Så her sitter jeg med gardinene trukket for og venter på at det skal gå over, håper bare på at Trump blir valgt til president i USA, han får nok orden på sakene !

Heldigvis har jeg frysa full av grandi og kontakt med omverdenen gjennom dette forumet..

Men.. det blir nok en mørk og redselsfull helg jeg har i vente her jeg sitter og ruger på frykten min..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...