BiggusD Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Fordi Fallout eller Elder Scrolls så har hovedperson aldri hatt en egen stemme. I Fallout 4 sitt tilfelle så er det mindre mye valgfrihet, dialogsystemet er det dårligste av alle Bethesdaspill. Det er min mening.Vel Morrowind hadde nærmest ikke dialog system, Oblivion hadde litt, Fallout 3 var det beste, Skyrim var helt ok og Fallout 4 er bedre enn Skyrim sitt i det minste. Tror det folk syntes er svakheten med stemme for karakteren er at det har en direkte innvirkning på hvordan man gjør dialog for et spill. Stemmene i Fallout 4 er bra, men dialog valgene lider som følge av det. Dette kan absolutt bli bedre i form av DLC, vi får vente å se til det slippes. Svakheten til Fallout4-dialogsystemet var egentlig ikke systemet i seg selv eller stemmeskuespillet men at de fjernet Karma. Det hadde stort sett ingen ting å si hvilket svar du valgte i en dialog i F4. De var bare en måte å korte ned på lengden på cutscenes i de aller fleste tilfeller, noe som sikkert gjorde det enklere å ta opp stemmeskuespillet, men reduserte spillet til en open-world shooter med et experience-point system. Jeg var uenig i kritikken mot "simplifiseringen" av Skyrim, med unntak av endringen av magi-systemet. Bethesdas rollespill-filosofi har alltid vært å la spilleren selv rollespille karakteren han/hun styrte, som om man er sin egen game master, heller enn at spillet forteller en historie som vi forholder oss til. Morrowind var spesielt sterk til dette. I Fallout 3 var det fortsatt i stor grad slik, mens i Fallout 4 var dette elementet nesten helt borte. Derfor frykter jeg at Bethesda har vokst seg for store for sitt eget beste. De må appellere til spillpreferanser som fører til at kjernegruppen mister interesse, og Fallout 4 var i så måte en skuffelse for meg. Det svakeste Bethesda-spillet siden Oblivion i 2008. Jeg håper at de lærer av sin egen suksess med Morrowind, Fallout 3 og Skyrim - at de tar en re-evaluering av suksessfaktorene fra de spillene, for den evalueringen de har gjort i forkant av F4 bommet grovt. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Svakheten til Fallout4-dialogsystemet var egentlig ikke systemet i seg selv eller stemmeskuespillet men at de fjernet Karma. Det hadde stort sett ingen ting å si hvilket svar du valgte i en dialog i F4. De var bare en måte å korte ned på lengden på cutscenes i de aller fleste tilfeller, noe som sikkert gjorde det enklere å ta opp stemmeskuespillet, men reduserte spillet til en open-world shooter med et experience-point system. Jeg var uenig i kritikken mot "simplifiseringen" av Skyrim, med unntak av endringen av magi-systemet. Bethesdas rollespill-filosofi har alltid vært å la spilleren selv rollespille karakteren han/hun styrte, som om man er sin egen game master, heller enn at spillet forteller en historie som vi forholder oss til. Morrowind var spesielt sterk til dette. I Fallout 3 var det fortsatt i stor grad slik, mens i Fallout 4 var dette elementet nesten helt borte. Jeg synes det første og andre asnittet er litt motstridende ift poenget som kommer frem i andre avsnitt. Men i andre avsnitt viser du at du har skjønt mye av TES filosofien. Som sikkert den eldste i tråden kan jeg jo dra frem litt TES historie. Dialogsystemet har nok kanskje aldri vært TES spillene sin store greie. I Daggerfall (spillet før Morrowind) kalte "onde tunger" npc'ene for; "walking sign-posts". Når jeg spilte spillet drømte jeg nok om å kunne spørre dem ordentlige spørsmål, men samtidig ble jeg veldig fascinert av hvordan BGS hadde greid å programmere inn dette med noe så virkjelighetsnært som å spørre etter veien til dit du skulle i questene. Dette var lenge før GPSmarkørene ble så gode som nå. Og mens GPS tilhører vår tid er spørre etter veien mye mer Tamriel-style. Som TES-loyalist har jeg akseptert dialogsystemet slik det er. BGS hadde nok hatt mye å lære av Bioware her, men så har da også Bioware mye å lære av BGS på andre områder. Spillene har bare ulike ting de legger utviklingsressurser i. Derfor frykter jeg at Bethesda har vokst seg for store for sitt eget beste. De må appellere til spillpreferanser som fører til at kjernegruppen mister interesse, og Fallout 4 var i så måte en skuffelse for meg. Det svakeste Bethesda-spillet siden Oblivion i 2008. Jeg håper at de lærer av sin egen suksess med Morrowind, Fallout 3 og Skyrim - at de tar en re-evaluering av suksessfaktorene fra de spillene, for den evalueringen de har gjort i forkant av F4 bommet grovt. Veldig interessant dette med om de har vokst seg for store. Må si tanken har streifet meg flere ganger. Jeg er nok uenig i at Fallout 4 er en skuffelse. For meg er det en veldig opptur, men så har jeg da ikke spilt FO3 og jeg hadde lave forventninger. Uansett med ip'ene de har kjøpt , og med alle andre ytre faktorer som påvirker spillene er TES sin identitet under press. Openworld spillene der ute nå er ganske like i formen. Men som jeg har pekt på i andre tråder, går ikke utviklingen bare feil vei. BGS har fikset på ting som ikke funket så bra i Oblivion, f,eks det overforenklede sword 'n board (sverd og skjold) i Oblivion tok et skritt i retning av røttene i Skyrim. Endret 20. februar 2016 av maanemann 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Slik det står "lukter" det veldig nye ip'er. Det stemmer vel også med det som Todd Howard har hintet om i intervju for noe tid tilbake. I og for seg ikke overraskende at de prøver seg på andre ip'er i og med at de nå nok har mye penger på bok. Problemet her er bare at reklame kan få selv en helt standard gråstein til å høres ut som en revolusjon. Da Max Payne introduserte det oss for bullet time, og straks etter fikk vi en hel drøss varianter. Tequila time, matrix time, focus mode og så videre er bare noen få eksempler som alle prøvde å være det nye store, men i realiteten bare er bullet time med annet navn. Var stor fan av Marvel Heroes siden starten, og mange av heltene der har en spesiel greie de bruker for ekstra angrepskraft osv. Thor kan ladde opp Odin Force når han sloss, og så bruke dette til ekstra kraft i noen angrep. Nylig ble Black Cat sluppet, og hun skulle ha en helt ny "trap power", eller noe sånt. I realiten ble det bare Odin Force med nytt navn. Med andre ord trenger ikke det Howard sa å bety noe som helst. Han trenger bare vri litt på noen ord her og der, så har han allerede klart å skape enorm hype for det neste prosjektet deres. Sånt blir det penger av. Hype er alt som betyr noe i dag. Jeg gleder meg til The Divison kommer (men ikke nok til å forhåndsbestille), men alt jeg har sett av beta gameplay osv forklare fort hvorfor mange kaller det Destiny: Manhattan. Noen revolusjon er det ikke akkurat. Men det fikk mye hype, så det vil selge i bøtter og spann lell. Hvem i all verden er det som itte liker en voiced hovedperson??? Verste jeg vet er når alle characters i spellet prater og hovedpersonen bare står der som en voksdokke og stirrer ut i lufta O__O Zelda: "Save me, Link!" Link: "On my way, your highness!" Samtlige Nintendo fanboys over hele verden; RAAAAAGE! :p EDIT: Liten spøk der, så klart. Men se bare på Metroid: Other M, og hvordan folk reagerte når de hørte at Samus skulle få en ekte stemme? Mange likte det dårlig, for å si det sånn. Endret 20. februar 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Slik det står "lukter" det veldig nye ip'er. Det stemmer vel også med det som Todd Howard har hintet om i intervju for noe tid tilbake. I og for seg ikke overraskende at de prøver seg på andre ip'er i og med at de nå nok har mye penger på bok. Problemet her er bare at reklame kan få selv en helt standard gråstein til å høres ut som en revolusjon. Da Max Payne introduserte det oss for bullet time, og straks etter fikk vi en hel drøss varianter. Tequila time, matrix time, focus mode og så videre er bare noen få eksempler som alle prøvde å være det nye store, men i realiteten bare er bullet time med annet navn. Var stor fan av Marvel Heroes siden starten, og mange av heltene der har en spesiel greie de bruker for ekstra angrepskraft osv. Thor kan ladde opp Odin Force når han sloss, og så bruke dette til ekstra kraft i noen angrep. Nylig ble Black Cat sluppet, og hun skulle ha en helt ny "trap power", eller noe sånt. I realiten ble det bare Odin Force med nytt navn. Med andre ord trenger ikke det Howard sa å bety noe som helst. Han trenger bare vri litt på noen ord her og der, så har han allerede klart å skape enorm hype for det neste prosjektet deres. Sånt blir det penger av. Hype er alt som betyr noe i dag. Jeg gleder meg til The Divison kommer (men ikke nok til å forhåndsbestille), men alt jeg har sett av beta gameplay osv forklare fort hvorfor mange kaller det Destiny: Manhattan. Noen revolusjon er det ikke akkurat. Men det fikk mye hype, så det vil selge i bøtter og spann lell. Helt enig i det, men hvis det viser seg å være vanlige oppfølgere av TES, Fallout og Dishonored så har han et forklaringsproblem. Så enten er det helt nye ip'er, eller sjangervrier på eksisterende spill slik Halo Wars var til Halo. Det siste ble vel ikke akkurat en hit heller. Siden vi alle bare kan spekulere, tipper jeg fortsatt nye ip'er. Endret 20. februar 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Derfor frykter jeg at Bethesda har vokst seg for store for sitt eget beste. De må appellere til spillpreferanser som fører til at kjernegruppen mister interesse, og Fallout 4 var i så måte en skuffelse for meg. Det svakeste Bethesda-spillet siden Oblivion i 2008. Jeg deler din frykt for at Bethesda har vokst seg for store. Suksessen går dem til hodet, og så prøver de flere og flere kompliserte ting for å vedlikeholde suksessen, helt til de biter over for mye og ender opp som en skygge av det selskapet de en gang var, uten mål og visjoner for hva man egentlig har lyst til å lage. Det er det samme som har skjedd med akk så mange spillstudioer. Bioware har jo bare gått nedover siden DA:O/ME1. Ellers har vi nok forskjellig smak, og legger vekt på forskjellige ting når vi har blitt skuffet over Bethesda. For jeg er av de som synes Skyrim er et svakere spill enn Oblivion, så der er vi uenig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Helt enig i det, men hvis det viser seg å være vanlige oppfølgere av TES, Fallout og Dishonored så har han et forklaringsproblem. Så enten er det helt nye ip'er, eller sjangervrier på eksisterende spill slik Halo Wars var til Halo. Det siste ble vel ikke akkurat en hit heller. Siden vi alle bare kan spekulere, tipper jeg fortsatt nye ip'er. Forklaringsproblem? Hvordan da? Vi har visst lenge at Dishonored 2 er i utvikling, og Fallout 4 er jo nettopp sluppet. Det er nok ikke snakk om noe Dishonored 3 eller Fallout 5 med det første. Da gjenstår TES6, samt to helt andre spill. De er nok nye ip'er. Men la oss si det ene er TES6. Det betyr ikke at han sliter med å forklare at det blir "ulikt alt annet". Spørsmåler er vel heller hva man legge i "ulikt alt annet". Noen mener det bekrefter en ny ip, mens andre fint godtar at det er snakk om en liten vri på TES-formelen. Skyrim hadde jo vikinger, drager og de dragon shout greiene. Dermed var det strengt tatt "ulikt alt annet" i TES. Eller de kan ta et helt vanlig TES, rasere en by og be oss bygge den opp igjen. Dermed har vi et helt vanlig TES, bare med litt ekstra by-bygging som i Fallout 4. Noe som ville vært "ulikt alt annet" i TES. På godt og vondt tror jeg ikke vi har noe å frykte her. TES6 kommer, og det kommer til å være veldig lik forgjengerne. Kanskje blir det enda mer action-basert enn Skyrim, og kanskje blir det enda mer rollespill-basert enn Fallout 4. Jeg gru-gleder meg uansett. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Forklaringsproblem? Hvordan da? Vi har visst lenge at Dishonored 2 er i utvikling, og Fallout 4 er jo nettopp sluppet. Det er nok ikke snakk om noe Dishonored 3 eller Fallout 5 med det første. Da gjenstår TES6, samt to helt andre spill. De er nok nye ip'er. Fordi de 3 oppfølgerne ikke er ulikt alt annet. Skyrim er ikke noe helt snnry ift Oblivion f.eks. Det er spill i samme serie,sjanger, med samme filosofi etc. Jeg tror heller ikke at Todd Howard ville sagt at Stormcloaks vs. Imperials i Skyrim er noe ulikt alt annet. Det blir for små endringer til det. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Må pirke litt her på det dere sier. Bethesda Softworks er utgiver studioet, de står for Dishonored utgivelsen osv. Bethesda Game Studios er Todd Howard sitt team som jobber med Fallout og Elder Scrolls, de gjør ikke andre ting enn de to seriene. Eller kanskje mer nå som de har annonsert noe nytt. Så de 3 tingene det er snakk om er enten nye eller en twist på de har gjort før, ikke noe annet. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Må pirke litt her på det dere sier. Bethesda Softworks er utgiver studioet, de står for Dishonored utgivelsen osv. Bethesda Game Studios er Todd Howard sitt team som jobber med Fallout og Elder Scrolls, de gjør ikke andre ting enn de to seriene. Eller kanskje mer nå som de har annonsert noe nytt. Så de 3 tingene det er snakk om er enten nye eller en twist på de har gjort før, ikke noe annet. OK. Var ikke helt klar over hvem som utviklet Dishonored. Ser at det utvikles av Arkane Studios. Så vet jeg det. Poenget mitt er uansett at det mest sannsynlig er snakk om det du sier. Men heller mot nye ip'er da slike twister ikke har vist seg å være suksesser i det siste (Halo Wars og TESO, ja andre utviklere). Jeg tror også Fable Legends kan føye seg inn i den rekken (ja annen utvikler). Slik at slike twister i beste fall er meget usikre. Selv om det er BS som utgir Id spillene, mener jeg fortsatt at de spillene etter oppkjøp ikke har akkurat har utviklet spillbransjen store steg videre, men sikkert bidratt med dollar til eierene. Endret 20. februar 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Jeg er en av de som håper Bethesda fortsetter med voice acted protagonist.. Vet flere mener at Bethesda "ikke burde gjøre sånn fordi det er ikke slike spill de har laget", men ser ikke noe feil med at de utvikler seg.Sånn jeg ser det er "silent protagonist" bare en unnskyldning for å spare seg for arbeid Blir masse recording hvis man skal voice en hovedkarakter.. Endret 20. februar 2016 av Sigiles 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Problemet her er bare at reklame kan få selv en helt standard gråstein til å høres ut som en revolusjon. Da Max Payne introduserte det oss for bullet time, og straks etter fikk vi en hel drøss varianter. Tequila time, matrix time, focus mode og så videre er bare noen få eksempler som alle prøvde å være det nye store, men i realiteten bare er bullet time med annet navn. Var stor fan av Marvel Heroes siden starten, og mange av heltene der har en spesiel greie de bruker for ekstra angrepskraft osv. Thor kan ladde opp Odin Force når han sloss, og så bruke dette til ekstra kraft i noen angrep. Nylig ble Black Cat sluppet, og hun skulle ha en helt ny "trap power", eller noe sånt. I realiten ble det bare Odin Force med nytt navn. Med andre ord trenger ikke det Howard sa å bety noe som helst. Han trenger bare vri litt på noen ord her og der, så har han allerede klart å skape enorm hype for det neste prosjektet deres. Sånt blir det penger av. Hype er alt som betyr noe i dag. Jeg gleder meg til The Divison kommer (men ikke nok til å forhåndsbestille), men alt jeg har sett av beta gameplay osv forklare fort hvorfor mange kaller det Destiny: Manhattan. Noen revolusjon er det ikke akkurat. Men det fikk mye hype, så det vil selge i bøtter og spann lell. Hvem i all verden er det som itte liker en voiced hovedperson??? Verste jeg vet er når alle characters i spellet prater og hovedpersonen bare står der som en voksdokke og stirrer ut i lufta O__O Zelda: "Save me, Link!" Link: "On my way, your highness!" Samtlige Nintendo fanboys over hele verden; RAAAAAGE! :p EDIT: Liten spøk der, så klart. Men se bare på Metroid: Other M, og hvordan folk reagerte når de hørte at Samus skulle få en ekte stemme? Mange likte det dårlig, for å si det sånn. Zelda er et av spillseriene det ikke gjør meg noe at hovedpersonen ikke sier så mye.. Ingen av de andre har stemme utover at de kanskje sier "EEEEEEEEH!" når du prater til dem.Men jeg synes Link kunne sagt noe på samme måte som de andre gjør, i en tekstboble..Det er det som ødelegger (en del av) moroa for min del, når hovedpersonen ikke kommuniserer på samme måte som resten av befolkningen i spillet.Det ødelegger innlevelsen i stor grad for min del.. Kan såklart spille spillene, men da blir det ikke noe mer innlevelse enn om jeg spiller Mario f.eks Endret 20. februar 2016 av Sigiles Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg er en av de som håper Bethesda fortsetter med voice acted protagonist.. Vet flere mener at Bethesda "ikke burde gjøre sånn fordi det er ikke slike spill de har laget", men ser ikke noe feil med at de utvikler seg. Sånn jeg ser det er "silent protagonist" bare en unnskyldning for å spare seg for arbeid Blir masse recording hvis man skal voice en hovedkarakter.. Slik jeg ser det, er problemet att disse markedsføres og selges som rollespill med egen-komponerte hovedpersoner. Dette innebærer for de fleste å lage seg en karakter, med tilhørende personlighet og forhistorie, og da ønsker de også å beholde dette særpreget. I F4 kan dette bli ødelagt av stemmen som blir påtvunget hovedkarakteren, der hvor det blir total krasj mellom personlighet/karakteren til hovedpersonen, og stemmen til voiceactor som representerer hovedkarakteren. Tydligere blir kanskje dette om vi flytter oss til TES og Skyrim. Hva om stemmen til the Dragonborn var en grov stemme med Nordisk aksent? Så lenge the Dragonborn er en Nord, så passer jo dette stort sett greit. Men om vi lager oss en Khajiit, så blir dennstemmen straks feil... Da ødelegger raskt stemme på hovedpersonen mye av innlevelsen og karakteren vi har laget, og det hadde strengt tatt vært bedre om hovedpersonen var stum, så vi heller måtte brukt fantasien i dialoger. Ett annet alternativ måtte vært å ha flere alternativer å velge imellom på stemmeskuespillet. Men da koster det fort mye mer å lage, så jeg ser neppe dette for meg med det første. Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Kan jo være såpass enkelt som at det er TES VI med VR. Lenke til kommentar
halsn Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Kanskje på tide å skaffe seg en skikkelig ny engine, før man begynner å spy ut flere spill, som trenger å bli fikset av modding communityet? Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Kanskje på tide å skaffe seg en skikkelig ny engine, før man begynner å spy ut flere spill, som trenger å bli fikset av modding communityet? Jeg tror nok at det er rivende likegyldig hvilken engine som blir brukt. Når spillet har blitt lansert så tar det nok ikke lang tid før perfeksjonistene der ut finner ting som trenger en fin-puss her og der. For ikke å snakke om å tøye strikken så langt den rekker, med tanke på at HWen blir bare kraftigere og kraftigere over tid. Det tok f.eks. ikke mange årene fra da Oblivion ble lansert til at HWen gav modere mer spillerom..., for å si det på den måten. Greit nok at TES4 hadde sine begrensninger med tanke på å kunne utnytte nyere HW optimalt. Men det skal ikke mye til for Oblivion å knele selv de kraftigste av HW-oppsett. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hva synes dere forresten om: Sitat ifra artikkelen"Studioet annonserte denne uken tre pakker med ekstrainnhold som skal lanseres i løpet av de neste tre månedene, men utvidelsesplanene stanser ikke der." Må si at jeg har hatt veldig sans for formelen til BGS som har vært 2-3 expansions og så move on. F.eks hadde de etter Skyrim en "gjør hva du vil med spillet på huset", og fikk inn masse rart. Noe litt spennende andre ting bare rart. Etter dette var det entusiasme ifra Todd Howard og han sa at dette muligens kunne bli releaset som dlc. Heldigvis stakk de fingeren i jorda og droppet det. Nå derimot virker det som de er fristet til å tvære det ut... Lenke til kommentar
1969 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Har ikke noe problem med at dem gir ut en haug dlcer så lenge innholdet er brukbart og prisen er grei. Heller for mye enn for lite. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Har ikke noe problem med at dem gir ut en haug dlcer så lenge innholdet er brukbart og prisen er grei. Heller for mye enn for lite. Men hva hvis dette er utviklere som skulle brukt sitt talent på TES6, Fallout 5 eller en av de nye ip'ene? Og en annen ting. Hva med å gi seg, mens leken er god? Jeg er fortsatt ikke lei Fallout 4, men det er ikke gitt at det vil være morsomt mange år fremover. Det er akkurat det som jeg synes de gjorde så bra med Skyrim, gi seg mens folk er akkurat passe mette, og ikke overmette og lei. En annen ting er at hvis disse DLC'ene er halvhjerta og ikke helstøpt som hovedspillet vil det hefte ved Fallout4 som tittel. Akkurat som Matrix 2 og 3 hefter ved Matrix filmen. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Fordi Fallout eller Elder Scrolls så har hovedperson aldri hatt en egen stemme. I Fallout 4 sitt tilfelle så er det mindre mye valgfrihet, dialogsystemet er det dårligste av alle Bethesdaspill. Det er min mening. Vel Morrowind hadde nærmest ikke dialog system, Oblivion hadde litt, Fallout 3 var det beste, Skyrim var helt ok og Fallout 4 er bedre enn Skyrim sitt i det minste. Tror det folk syntes er svakheten med stemme for karakteren er at det har en direkte innvirkning på hvordan man gjør dialog for et spill. Stemmene i Fallout 4 er bra, men dialog valgene lider som følge av det. Dette kan absolutt bli bedre i form av DLC, vi får vente å se til det slippes. Hva var bra med fallout 4 sitt dialog system? At du kunne velge med å klikke på kun en knapp. Hva var galt. ofte vanskelig å vite hva du valgte, kun 4 valg, alltid 4 valg tåpeligheten her er tydelig om du bruker full dialoge mod. verst var at de fire valgene var en statisk side, ingen dynamik, preston gir deg quests når du klikker på han, quests avleveres stort sett automatisk når du snakker med npc. npc involvert i quest går ofte i vranglås siden kun den aktuelle dialog siden vises. Prøv å snakk med en npc om en quest etter at du har akseptert den så ser du hva jeg mener. Ja de hadde noen gode dialoger, disse hadde de jobbet hard med, Likte stemmen til dama i fallout 4 men tror ikke det ville fungere godt i elder scroll med alle rasene. Litt dumt om din orc eller khajiit har standard stemme mens alle andre høres forskjellig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå