TommyGun77 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Har samme problemstilling som trådstarter. Hvilke skruer bruker man i stålstendere? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Det brukes vanlige skruer med skjærende tupp. "Stålstender" høres ganske voldsomt ut, det er stål som er ca .4mm tykt og bøyd i en U. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Har du en link til en slik skrue? Og er det ikke bedre å bruke feks. en mollyskrue for å få feste i stenderen? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Jeg trodde du mente til montering av gipsplatene. Eksempelvis disse skruene. Man kan bruke anker også i stenderne vil jeg tro ja Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Ser nå at det kunne missforståes. Da satser jeg på at mollyskruer funker fint i metallstendere også Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Hvis du tenker på samme mollyskruer som meg så brukes ikke disse til å feste ting i stendere. Men i gipsen. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Regner med de holder bedre i metallstender enn i gips. Er det noen skruer som er bedre egnet? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Vanlige treskruer (ikke gipsskruer, trenger noe mer fingjenget) uten bortupp synes jeg sitter best i stålstender. Bortuppen gjør bare hullet litt større og man får litt mindre hold. Er ikke noe problem å komme gjennom med en helt vanlig skrue, og det blir "tightere". Man får sikkert mollyplugger til å sitte bedre gjennom et hull i stålstender også enn bare gjennom gipsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå