mendooze Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Noen som vet om denne vifta Mist silentpasser på dette Asus A7N8X Deluxe hovedkortet mitt? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, det gjør den. Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Takk (gni seg i hendene over sjef vifte) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg ville revurdert kjøler-valget. Har selv ST, men skulle jeg kjøpt i dag ville jeg heller valgt TR SLK947u (som jeg forsåvidt har gjort, men til en annen PC ). Grunnen er såpass enkel som at med den kan du selv velge hvor kraftig (og bråkete) kjøler du vil ha. Det som er negativt er prisen, men skal du først investere i ny kjøler bør du ta deg råd til å kjøpe det beste. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Noen som vet om denne vifta Mist silentpasser på dette Asus A7N8X Deluxe hovedkortet mitt? Feila den viftå a Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Noen som vet om denne vifta Mist silentpasser på dette Asus A7N8X Deluxe hovedkortet mitt? Feila den viftå a Hva? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Han mente nok det samme som Jvla Halvsame med å kjøpe den MS.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Silent Twin er gammelt... det var nok den beste når man tenker på støy da den kom ut, men nå har det kommet mange andre gode alternativer... Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Eg syns den funker bra eg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå