Gå til innhold

Kan dere fjerne denne spammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Driver med sletting av innlegg, ja. Fint om dere kan rapportere brukere som spammer (Trenger ikke rapportere hver tråd), så tar vi det fortløpende :)

 

Hva tenkte du da du så dette? Trakk du må smilebåndet eller rullet det en enslig tåre nedover kinnet?

 

Tja. Har ganske gode verktøy for å slette alle innlegg fra en bruker så det er ikke så mye jobb.

Lenke til kommentar

Driver med sletting av innlegg, ja. Fint om dere kan rapportere brukere som spammer (Trenger ikke rapportere hver tråd), så tar vi det fortløpende :)

 

Jeg tørte ikke klikke inn på de postene engang av frykt for at dem hadde klart å legge inn noe mer ulemskheter der, så derfor oppretta jeg denne tråden. Burde kunne være mulig å stoppe slike botnet script greier.

Lenke til kommentar

 

Driver med sletting av innlegg, ja. Fint om dere kan rapportere brukere som spammer (Trenger ikke rapportere hver tråd), så tar vi det fortløpende :)

 

Jeg tørte ikke klikke inn på de postene engang av frykt for at dem hadde klart å legge inn noe mer ulemskheter der, så derfor oppretta jeg denne tråden. Burde kunne være mulig å stoppe slike botnet script greier.

 

 

De har jo stoppet det?

Om du mener generelt, så kan du ta en titt på forrige posten min i denne tråden.

Endret av TheHaughom
Lenke til kommentar

Jeg tørte ikke klikke inn på de postene engang av frykt for at dem hadde klart å legge inn noe mer ulemskheter der, så derfor oppretta jeg denne tråden. Burde kunne være mulig å stoppe slike botnet script greier.

Skal være harmløst å klikke inn på trådene her på forumet, men om man klikker seg inn på linkene som spambottene legger ut er det noe annet.

Admins ble koblet inn ganske kjapt og fikk stoppet spambrukerne, så det ser ut til at ting har roet seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...