Betroz Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Så denne i dag : Sover dere? 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Håper slike brukere blir utestengt for livstid de har ikke noe på forum å gjøre. De ødlegger forumet fullstendig. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Det ser ganske scriptet ut... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Jeg fikk tatt noen fine skjermdumper. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1710521&do=findComment&comment=23086177 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Det er et Botnet som har klart å registrere brukere på forumet, tviler på det hjelper å utestenge dem på livstid. De lager jo bare nye brukere.... Mods er nok i full gang med opprydningen. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Hva om å fjerne muligheten dems å opprette nye brukernavn eller se på muligheten å endre sikkerhetverifiseringen på nye brukere? Det går vel ann å sette bruker på diskusjon.no slik a personen ikke får logget på? Og samtidig sperre navnet som personen bruker? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Driver med sletting av innlegg, ja. Fint om dere kan rapportere brukere som spammer (Trenger ikke rapportere hver tråd), så tar vi det fortløpende 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Regner med at de bare sperret tilganger til IP-adresser fra område(t/ne) angrepet kom fra. Og til senere så er det vel kanskje en idé å gjøre det litt vanskeligere å opprette brukere for bots. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Driver med sletting av innlegg, ja. Fint om dere kan rapportere brukere som spammer (Trenger ikke rapportere hver tråd), så tar vi det fortløpende Hva tenkte du da du så dette? Trakk du må smilebåndet eller rullet det en enslig tåre nedover kinnet? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Har det vært så store problemer med bots tidligere? At det skjer en gang i blandt er jo naturlig, da de som utvikler dem finner nye metoder for å omgå sikkerheten. Sikkerhet ligger alltid bakpå i forhold til bots/malware. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Driver med sletting av innlegg, ja. Fint om dere kan rapportere brukere som spammer (Trenger ikke rapportere hver tråd), så tar vi det fortløpende Hva tenkte du da du så dette? Trakk du må smilebåndet eller rullet det en enslig tåre nedover kinnet? Tja. Har ganske gode verktøy for å slette alle innlegg fra en bruker så det er ikke så mye jobb. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Driver med sletting av innlegg, ja. Fint om dere kan rapportere brukere som spammer (Trenger ikke rapportere hver tråd), så tar vi det fortløpende Jeg tørte ikke klikke inn på de postene engang av frykt for at dem hadde klart å legge inn noe mer ulemskheter der, så derfor oppretta jeg denne tråden. Burde kunne være mulig å stoppe slike botnet script greier. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Driver med sletting av innlegg, ja. Fint om dere kan rapportere brukere som spammer (Trenger ikke rapportere hver tråd), så tar vi det fortløpende Jeg tørte ikke klikke inn på de postene engang av frykt for at dem hadde klart å legge inn noe mer ulemskheter der, så derfor oppretta jeg denne tråden. Burde kunne være mulig å stoppe slike botnet script greier. De har jo stoppet det? Om du mener generelt, så kan du ta en titt på forrige posten min i denne tråden. Endret 19. februar 2016 av TheHaughom Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Ja kan ikke se noe mer spam der nå iallefall. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Jeg tørte ikke klikke inn på de postene engang av frykt for at dem hadde klart å legge inn noe mer ulemskheter der, så derfor oppretta jeg denne tråden. Burde kunne være mulig å stoppe slike botnet script greier.Skal være harmløst å klikke inn på trådene her på forumet, men om man klikker seg inn på linkene som spambottene legger ut er det noe annet. Admins ble koblet inn ganske kjapt og fikk stoppet spambrukerne, så det ser ut til at ting har roet seg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå