Zelkin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 EPoX EP-8RDA+ (annbefalt av hd.no) er ett kort jeg har lyst på, og skal nok kjøpes siden jeg har hele tiden vært ivrig EpoX fan. Men det jeg lurte om om disse Minnemodulene vil virke (er nemlig litt usikker på cas2.5 / 2 greine) TwinMOS PC3200 TwiSTER DDR 512MB CL2 - Chip = WLCSP, (DDR-PC400MHz) Dette er starten på en oppgradering til bedre pc, for en billig penge. (vel, nesten) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 EPoX EP-8RDA+ (annbefalt av hd.no) er ett kort jeg har lyst på, og skal nok kjøpes siden jeg har hele tiden vært ivrig EpoX fan.Men det jeg lurte om om disse Minnemodulene vil virke (er nemlig litt usikker på cas2.5 / 2 greine) TwinMOS PC3200 TwiSTER DDR 512MB CL2 - Chip = WLCSP, (DDR-PC400MHz) Dette er starten på en oppgradering til bedre pc, for en billig penge. (vel, nesten) burde funke det.... men du vil jo såklart få mest utav det hvis du kjører 2 helt like brikker (dual-ddr), og har en cpu som også kjører på 200mhz fsb Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Yay, epox fan du å ja! Ja, enig der, det vil nok gi mest utnyttelse, men en barton 166(buz) vil nok duge det å? tenkte på xp barton 2800+. hvordan er forresten det skjermkortet du bruker? fornøyd med det? hvis du driver med spill, funker mer enn nok? Skal oppgradere til en brikke til, så blir det nok dual ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå