Mithrandir123 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) I det siste har adsl'n min hvert sikkelig "freaky", den står nemlig å jobber hele tiden, selv når jeg har skrudd av alle programmer som har noe med internett å gjøre. Jeg har ingen programmer som f.eks. Kazaa eller winmx inne på maskinen. Den går heller ikke igjennom en router, så det er umulig at noen andre maskine kan stå å jobbe. Jeg har til og med testet den på en laptop som jeg har, og der er akkurat dem samme problemet. Jeg har kjørt Ad-Aware (v.6) men den fant ingen ting. By The Way, linjen blir levert av Tiscali.. Noen som har noen forslag til hva som kan hvere galt? Endret 19. november 2003 av Mithrandir123 Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei Var ikke mye info å gå på, men jeg vil tippe MSblaster eller et derivat av den. Sjekk c:\%Windir%\System32 etter en fil som heter MSBlast.exe og/eller tftpd(+noen tall) Sjekk også c:\%Windir%\System32\wins etter SVCHOST.EXE og DLLHOST.EXE. Her skal det forøvrig ikke ligge noen filer. Lykke til! Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 I likhet med deg så kjører jeg også ad-aware... men foreslår at du i tillegg kjører spybot search&destroy, den laster du ned fra http://www.safer-networking.org/ Den er freeware og fungerer helt ypperlig. Lenke til kommentar
Mithrandir123 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Ehmn, DLLHOST og SVCHOST ligger i C:\WINDOWS\system32\wins jo, men jeg fant ikke det andre du snakket om, bare noe som het Tftp men det var ingen tall bak... Spyboten fant ting som ikke ad aware fant, men det hjalp ikke.no.. Lenke til kommentar
Mithrandir123 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Nei gløm det, jeg fant ut hva det var nå. Welchia ormen... hahaha. Patetiske virus Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Stenges grunnet feilposting (skulle vært under Internett og nettverk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg