moshpit Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Innstillingene er tilbake til standard, men xp vil ikke starte.. hjelper det å ta ut batteriet og putte det inn igjen etterpå? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Starter maskina, men Xp vil ikke så må du formatere og innstallere XP på ny.. starter ikke maskina hjelper det.. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Trenger vel ikke formatere på ny? Trenger vel kanskje å prøve repair først Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Starter maskin men du klarer ikke å loade XP? eller starter ikke maskina i det hele tatt? Hvis den ikke klarer loade XP kan du prøve med repair, funker ikke det må du innstalere det på ny.. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Den starter.. og når den skal starte xp kommer de valgene "safe mode" og last known good config... osv... Så hvis jeg velger start normally rebooter den med en gang og hvis jeg velger last known good config er skjermen bare svart og blir sånn. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Prøv med repair du.. Lenke til kommentar
Npt Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 har fått korrupt win pga ramklokk? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Hmmmm nå har jeg prøvd med repair og alt mulig.. skjønner ikke hva det kan være.. Forresten har aldri repair funket heller hos meg selvom det står at alt er fikset.. Men jeg sjekka litt i bios og der går de Dram tallene (vet ikke åssen benevning det er på Dram) opp også. Kan det hende at det er minnet det er noe galt med? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Hallo? Kan overklokking gjøre no med software?? Jeg får enda ikke starta opp Xp!! Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Nå fant jeg en sånn boot .txt fil... Her sto det blant annet: Service Pack 111 9 2003 22:09:01.500 Lastet driver \WINSOWZ\system32\ntoskrnl.exe Lastet driver \WINSOWZ\system32\hal.dll Lastet driver \WINSOWZ\system32\KDCOM.DLL Lastet driver \WINSOWZ\system32\BOOTVID.dll Lastet driver ACPI.sys Lastet driver \WINSOWZ\System32\DRIVERS\WMILIB.SYS Lastet driver pci.sys Lastet driver isapnp.sys Lastet driver ohci1394.sys Lastet driver \WINSOWZ\System32\DRIVERS\1394BUS.SYS Lastet driver pciide.sys Lastet driver \WINSOWZ\System32\DRIVERS\PCIIDEX.SYS Lastet driver MountMgr.sys Lastet driver ftdisk.sys Lastet driver dmload.sys Lastet driver dmio.sys Lastet driver PartMgr.sys Lastet driver VolSnap.sys Lastet driver atapi.sys Lastet driver disk.sys Lastet driver \WINSOWZ\System32\DRIVERS\CLASSPNP.SYS Lastet driver sr.sys Lastet driver KSecDD.sys Lastet driver Ntfs.sys Lastet driver NDIS.sys Lastet driver sisagp.sys Lastet driver Mup.sys Driver ble ikke lastet inn ACPI enprosessor-PC Driver ble ikke lastet inn Lydkodeker Driver ble ikke lastet inn Eldre lyddrivere Driver ble ikke lastet inn Mediekontrollenheter Driver ble ikke lastet inn Eldre videoinnspillingsenheter Driver ble ikke lastet inn Videokodeker Driver ble ikke lastet inn WAN-miniport (L2TP) Driver ble ikke lastet inn WAN-miniport (IP) Driver ble ikke lastet inn WAN-miniport (PPPOE) Driver ble ikke lastet inn WAN-miniport (PPTP) Driver ble ikke lastet inn Miniport for pakkeplanlegger Driver ble ikke lastet inn Miniport for pakkeplanlegger Driver ble ikke lastet inn Direkte parallell Driver ble ikke lastet inn Lydkodeker Driver ble ikke lastet inn Eldre lyddrivere Driver ble ikke lastet inn Mediekontrollenheter Driver ble ikke lastet inn Eldre videoinnspillingsenheter Driver ble ikke lastet inn Videokodeker Driver ble ikke lastet inn WAN-miniport (L2TP) Driver ble ikke lastet inn WAN-miniport (IP) Driver ble ikke lastet inn WAN-miniport (PPPOE) Driver ble ikke lastet inn WAN-miniport (PPTP) Driver ble ikke lastet inn Miniport for pakkeplanlegger Driver ble ikke lastet inn Miniport for pakkeplanlegger Driver ble ikke lastet inn Direkte parallell Driver ble ikke lastet inn Prosessor Win XP Pro SP1 Please noen ?? Endret 21. november 2003 av moshpit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå