intole Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har akkurat kjøpt meg Abit IC7-G demokort fra komplett. Problemet er at jeg ikke har fått noe I/O-shield. Jeg har sendt mail til komplett, men de kunne ikke skaffe det. Hvor kan jeg få tak i I/O-shield til Abit IC7-G? Hvis det ikke er mulig, hva kan da være en erstatning (jeg tenkte på å lage en ut av plastik mappen som jeg har, men det ble et ganske mislyket forsøk)? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Send en mail til Abit, der vil du bli henvist til ett skjema du fyller ut. Skriv at I/O-shield ikke medfulgte (selv om det er demovare), skriv opp S/N på hk osv. Da vil du få fritt tilsendt ett slikt, tar ca 10 dager Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 dette var interessant, får man virkelig slike små ting fra abit? må du isåfall fortelle dem at det var et demokort? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) hm..... Endret 19. november 2003 av Henrik2k Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 det var trolig nok mitt abit ic7-g kort du kjøpte, jeg angret netopp på et kjøp av det og sendte det tilbake til komplett i forrige uke, men jeg er sikker at jeg la med det i/o shieldet som fulgte med..... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 ja, man får tinger fra abit, jeg sende dem mail om at northbridgeviften min bråker noe fælt (noe den ikke gjorde), så fikk jeg mail om at jeg måtte sende dem adressen min osv..... ca 1.5-2 uker senere lå det en MASSIV NBkjøler i postkassen.......... Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 morsomt at folk her fra forumet har eid ting som var solgt som demo :-) var det ikke å gå fra en vifte til bare en kjøler et skritt tilbake? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 nei, det var en kjøleribbe med en vifte på Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 mister du ikke garantien på kortet hvis du skifter chipset vifte? Måtte du sende S/N fra hovedkortet til abit? isåfall kommer intole å få problemer med å få I/O-shield (S/N er allerede brukt) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har et I/O shield jeg ikke bruker... (ja, til IC7-G) Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 det var trolig nok mitt abit ic7-g kort du kjøpte, jeg angret netopp på et kjøp av det og sendte det tilbake til komplett i forrige uke, men jeg er sikker at jeg la med det i/o shieldet som fulgte med..... Hva var det du ikke var fonøyd med? Jeg er på nippet til å bestille ett slikt kort! *litt nyskjerrig nå* Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 jeg bytte ikke vifta, jeg ville bare ha en ekstra, sånn til å bruke på anna shit Grunnen til at jeg angret på kjøpet var et jeg syntes et intel system er veldig dyrt og vedlikeholde, alle delene er så dyre, har hatt intel i alle år nå og hadde lyst til å prøve amd for en gangs skyld KORTET ER NOE AV DET RÅESTE JEG HAR VÆRT BORTI!!!!! det er det perkekte kort, superrått på oc og bre til anvlig bruk Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 måtte du fortelle dem din S/N? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå