Starcraft_RULES Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Når man har registrert seg på Xbox Live kan man da, skifte til nytt Visa kort ? Er det isåfall vanskelig ? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nei, det er ikke vanskelig. Du bare går inn kreditt opplysnings menyen.. Husker ikke helt hva den heter. Så bare taster du inn noe info fra det forrige kortet. Så har du tilgang til å skifte til et annet visa kort. Piece of cake. Måtte selv gjør det hjemme pga noe problemer med mitt eget visakort en periode. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Men er det sånn at en må ha Visa med kreditt og at ikke Visa electron fungerer? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Sikkert, Visa electron funker dårlig når det gjelder allt på nett. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det er så kjipt det der med visa electron greiene. Er ikke så lett når faren din er så sær å låner bort kortet sitt. Men nå er det bare 10 dager til jeg er 18 så det er jeg snart online *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå