Bandidos-Pelle Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har nylig fått 6600, men jeg har ikke fått med PC-Suite! Kan noen vennligst sende programmet til meg? Lenke til kommentar
espenah Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 det er bare å laste ned fra hjemmesiden til nokia.. www.nokia.com/phones/6600 f.eks.. derfra finner du link videre til Nokia PC Suite.. dette er kjekt da man alltid kan få tak i nyeste versjon, når den på CD'n begynner å bli gammel.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Merkelig at du ikke fikk den med. Fikk du ikke en cd med i pakken? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Merkelig at du ikke fikk den med. Fikk du ikke en cd med i pakken? Jeg fikk heller ikke med noe cd. Men det har sikkert sin forklaring med at jeg kjoepte telefonen i Thailand.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Merkelig at du ikke fikk den med. Fikk du ikke en cd med i pakken? Fikk ingen CD med fra MPX... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jøss. Det var jo dårlig. Du får sikkert en hvis du sender mail. Ellers kan du jo laste ned hvis det er lettere. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 dette er kjekt da man alltid kan få tak i nyeste versjon, når den på CD'n begynner å bli gammel.. Kjøpte min på multicom og fikk med CD-en. Det er en ny PC-Suite, ikke den gammle....! Brukte PC-Suite 5.1 til 6210`en og 7210`en min, mens på CD-en lå "PC Suite for Nokia 6600". Ganske stor forskjell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå