Zemeckis Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei Jeg så litt på Celeron eller Pentium 4 "testen" hos Dinside,og jeg stusser litt over det som står på oppstart,vil det si tiden det tar før maskinene kommer inn på windows skrive bordet?Om det er det så er det fryktelig lang tid det som står der TEST: Celeron eller Pentium 4? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei Jeg så litt på Celeron eller Pentium 4 "testen" hos Dinside,og jeg stusser litt over det som står på oppstart,vil det si tiden det tar før maskinene kommer inn på windows skrive bordet?Om det er det så er det fryktelig lang tid det som står der TEST: Celeron eller Pentium 4? Hehe. Det må nok være noe annet. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Hehe. Det må nok være noe annet. Hehe,får håpe det Lenke til kommentar
Cutler Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er ikke så gærnt det. Så hvis du går får Intel så må du belage deg på alt fra 3 kvarter til en time på å komme inn i windows. Gudskjelov at jeg har AMD Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er ikke så gærnt det.Så hvis du går får Intel så må du belage deg på alt fra 3 kvarter til en time på å komme inn i windows. Gudskjelov at jeg har AMD Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Skal kanskje vere "sek:hundredeler" eller noe sånt... Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Det er nok sekunder ja. Tatt i betrakning at minnet går på mye lavere hastighet, så ser man at celeron yter helt greit i forhold til prisen. Endret 19. november 2003 av Signatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå