Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Gubber på Rørosmartnan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Synes dette var stemningsfullt og fint, en god dokumentasjon av Rørosmartnan. Fargeversjonen er klart best synes jeg, da sepiaversjonen ble for "dvask" (veldig lite kontrast og litt kjedelige toner) i mine øyne. Hemmomg Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Synes dette var stemningsfullt og fint, en god dokumentasjon av Rørosmartnan. Fargeversjonen er klart best synes jeg, da sepiaversjonen ble for "dvask" (veldig lite kontrast og litt kjedelige toner) i mine øyne. Hemmomg Fått deg nytt navn? Sepiaversjonen skulle gi inntrykk av et gammelt bilde, derfor er det litt dvaskt. Vi får se hva andre mener Takk skal du ha for kommentar! I morgen kommer kvinneutgaven..tror jeg Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Ja, Hemmomg gitt... Sitter på et litt uvant tastatur, så fingrene bomma litt. Men det var jo fint navn det også. Hemmomg. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Pels, selbuvotter og martnansmiljø, selv om du fokuserer på gamle gubber. Men de hører jo også med i "bildet". Bra skildret av fotoskrulla. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Fin dokumentarbilde, V1 minner meg om sånne bilder vi så i avisa i gamle dager. V2 var best, synes jeg. mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Hei, Helene. Et stemningsfullt, spennende bilde i to versjoner, der ansiktsuttrykk, blikk og påkledning vitner om et ekte engasjement ! Jeg synes versjon 1 er fantastisk bra, - dette bildet kunne vært 90 år gammelt ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 NYDELIG!! Tusen takk Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Pels, selbuvotter og martnansmiljø, selv om du fokuserer på gamle gubber. Men de hører jo også med i "bildet". Bra skildret av fotoskrulla. Mvh Ragnar Hei Ragnar! Ja, jeg prøvde å få med litt av miljøet også Takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Fin dokumentarbilde, V1 minner meg om sånne bilder vi så i avisa i gamle dager. V2 var best, synes jeg. mvh Fredrik Tusen takk for fin tilbakemelding Fredrik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Hei, Helene. Et stemningsfullt, spennende bilde i to versjoner, der ansiktsuttrykk, blikk og påkledning vitner om et ekte engasjement ! Jeg synes versjon 1 er fantastisk bra, - dette bildet kunne vært 90 år gammelt ! M v h Albert. Hei Albert! Artig å lage flere versjoner av samme bilde og se hvor det forandrer uttrykk. Takk for finfin tilbakemelding:) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Stilig ! Sepiaversjonen kunne jo godt vært ett skannet bilde fra forna dar Sikkert mye rart en kan se og oppleve på denne sagnomsuste martnaden. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Stilig ! Sepiaversjonen kunne jo godt vært ett skannet bilde fra forna dar Sikkert mye rart en kan se og oppleve på denne sagnomsuste martnaden. Mvh. Rolf Hehe, ja jeg vil absolutt anbefale alle å ta en tur til denne martnan, det er virkelig en opplevelse. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Rene tidsreisen, dette. Meget levende og flott fotografert. 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Fantastisk fangst av en blyging ;-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Rene tidsreisen, dette. Meget levende og flott fotografert. Takk skal du ha Trond Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg