stigmolvik Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Spurveugle. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Et veldig fint uglebilde, men som virker mye undereksponert. Detaljene er tilstede. Det kan jo være at det stemmer med din opplevelse av situasjonen og da er det som det skal være. Men jeg ville eksponert minst et trinn lysere. En letting i etterbehandlingen er løsningen når bildet er tatt slik, og det hjelper godt (jeg måtte prøve). 1 Lenke til kommentar
stigmolvik Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Et veldig fint uglebilde, men som virker mye undereksponert. Detaljene er tilstede. Det kan jo være at det stemmer med din opplevelse av situasjonen og da er det som det skal være. Men jeg ville eksponert minst et trinn lysere. En letting i etterbehandlingen er løsningen når bildet er tatt slik, og det hjelper godt (jeg måtte prøve). Takk for hyggelig tilbakemelding Lassern ! Ja den undereksponeringen får jeg prøve og rette på til neste gang, sliter litt med en gammel pc oxo. På tide og bytte ut med noe råere hehe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg