Gjest medlem-329093 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Jeg lurer på hvordan jeg får min Samsung Galaxy Nexus (ja 2011-nexusen...) med android 4.2.1 til å slutte å spørre om tillatelse til å kjøre privateinternetaccess.com appen for android hver gang telefonen booter, (har krysset av for "connect on boot" i appen) men det er lite vits i å ha den funksjonen hvis den jævla meldingen skal komme hver gang appen starter opp og jeg da må krysse av og trykke "OK" for at den skal få lov til å kjøre... Og nei det var ikke "bekreft apper" funksjonen i android som blokkerte heller... Denne meldingen kommer også opp på min samsung galaxy S5 med android 5.0 når jeg forsøker å autokjøre den samme VPN appen på boot... Like irriterende... Er det forresten noen som vet hvordan jeg får fjernet PIN-kode skjermlås på Nexusen, som kommer umiddelbart etter SIM-kort låseskjermen ved oppstart, men beholde PIN-kode skjermlås når telefonen går i "dvale" så den faktisk må låses opp etter at skjermen har blitt slått av og på igjen? (ikke boot). (Som følger av standard kundeavtale med mobiloperatør er jeg forpliktet til å ha SIM-kort lås på mobilen, og å fjerne denne blir ansett som grovt uaktsomt.) Endret 18. februar 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå