Digranes Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Heisann Har leitet en del etter ting itl bilen min, finner jo felger, og 1000metringer, men det er stortsett det eneste har vanskelig for å finne for eksempel øyelokk, sidebars (stigebrett i form av stenger) exosrør fra for eks HKS eller liknende (noe som ser bra ut med andre ord) osv.. Ønsker gjærne tilbakemelding fra dere om dere har noen gode forslag å komme med... kjører da en Kia Sportage MRTurbo 1999 modell (Turbo Disel) Edit: Har også lyst på Øyelokk og liknende... har ingen anelse på hvor jeg skal finne det -mamazboy- Endret 25. november 2003 av mamazboy Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 sidebars (stigebrett i form av stenger) Selger ikke importøren/forhandleren dette? Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 [quote] sidebars (stigebrett i form av stenger) [quote] Selger ikke importøren/forhandleren dette? [/quote] [/quote] Det er mulig, har vurdert å ringe for å høre.. men har lært av tidligere erfaringer at dersom det er mulig å finne i en "bilrekvisita" butikk, eller styling sjappe, så er det en brøkdel av prisen i forhold til om man bestiller det fra frabrikk.. og kvaliteten på varen er stortsett den samma (dersom det ikke er snakk om slitedeler eller liknende).. Men takk for forslaget, vurderer det om jeg ikke kommer over noe annet snart... -mamazboy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå