L4r5 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Begynner dekka på bilen din å bli slitt? Lei en bil med tilsvarende dekk og bytt over. Sannsynligvis sjekker ikke utleieselskapet dekka så nøye. 8 Lenke til kommentar
After8 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Er iskremen du kjøpte på butikken for frossen til å få ut av boksen? Putt skjea i mikroen i 30 sekunder for å varme den opp. Da blir det lettere å skrape ut isen. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Er iskremen du kjøpte på butikken for frossen til å få ut av boksen? Putt skjea i mikroen i 30 sekunder for å varme den opp. Da blir det lettere å skrape ut isen. Skje?? Bruk kniv. Begynner dekka på bilen din å bli slitt? Lei en bil med tilsvarende dekk og bytt over. Sannsynligvis sjekker ikke utleieselskapet dekka så nøye. Det blir å stjele. Da kan du like gjerne stjele fra en vilkårlig bil. Å bruke penger på å leie en bil blir for dumt. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Er iskremen du kjøpte på butikken for frossen til å få ut av boksen? Putt skjea i mikroen i 30 sekunder for å varme den opp. Da blir det lettere å skrape ut isen. Ikke så glupt å legge en metallskje i microen..... Hold skjeen under varmt vann i stedet. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Ikke så glupt å legge en metallskje i microen..... Hold skjeen under varmt vann i stedet. Du kan ha metall i mikrobølgeovnen, men det er avhengig av formen. Skje går fint. Gaffel tror jeg man skal unngå å putte i "mikro-en". Kanskje en idé å ha grytekluter på da. Endret 20. februar 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
After8 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Det hele var egentlig ment som tull, og jeg håper virkelig ingen faktisk prøver seg på trikset mitt Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Det hele var egentlig ment som tull, og jeg håper virkelig ingen faktisk prøver seg på trikset mitt Saken er jo at det går fint å ha en skje i mikrobølgeovnen, så rådet ditt er gjennomførbart. Du kan visstnok putte hodet inni også (med øynene lukket), det at du blir kokt innvendig er en myte. Årsaken bak det er samme grunn til at maten ofte er kald inni. Endret 20. februar 2016 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Denne må jeg få i mine innlegg, samt skrive hacks når jeg kommer på de Her er en lifehack til deg; litt opp til høyre for første post ligger det en tekstboks det står "Legg til favoritt" på. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Ikke så glupt å legge en metallskje i microen..... Hold skjeen under varmt vann i stedet. Du kan ha metall i mikrobølgeovnen, men det er avhengig av formen. Skje går fint. Gaffel tror jeg man skal unngå å putte i "mikro-en". Kanskje en idé å ha grytekluter på da. Jeg fikk 10 cm lyn i mikroen av en skje, så det må jeg bestride. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Jeg fikk 10 cm lyn i mikroen av en skje, så det må jeg bestride.Det må ha vært noe annet inni der også? Lå skjeen horisontalt? Prøvde nettopp med 3 forskjellige skjeer (med forskjellig form og tykkelse). Prøvde en gang på hver side (dvs. totalt 6 forsøk). Konklusjon: Ingen gnister, ingen ulyder, no nothin'. Skjeen luktet litt svidd dog, men inni mikrobølgeovnen luktet det vanlig "mikrobølgeovnlukt". Skal prøve katta og se om det virker. Sikkert myte det også. IKKE sett dyr inni mikrobølgeovnen, seriøst! Endret 20. februar 2016 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Det må ha vært noe annet inni der også?Ja, en kopp med væske som den sto i. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Sliter du med at du "ruller" lakenet av sengen mens du sover?Poseklyper/poseklips er fine til å holde fast (stretch)laken. Fest i kanten av lakenet og stapp dem under madrassen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Er du slask, og skal spise frossenpizza: Bruk pappen som tallerk. Mindre oppvask, og fin flate å kutte opp pizzaen på. Få potetgullposen til å stå av seg selv midt på bordet? Press bunn noen cm opp i posen. før du setter den ned. Er du klumsete og redd for miste noe du jobber med? Legg det på gulvet. Da kan det ikke falle lenger ned. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Ja, en kopp med væske som den sto i.Sikkert der det ligger. EDIT: prøvde med et krus med vann og en skje. Skjedde ingenting. Er du slask, og skal spise frossenpizza: Bruk pappen som tallerk. Mindre oppvask, og fin flate å kutte opp pizzaen på.Så lenge du bruker innsiden som tallerken så er det jo ingen problem. Har du pizzaen på utsiden av esken, så vil jeg si det er uhygienisk. Endret 20. februar 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Jeg fikk 10 cm lyn i mikroen av en skje, så det må jeg bestride.Det må ha vært noe annet inni der også? Lå skjeen horisontalt? Prøvde nettopp med 3 forskjellige skjeer (med forskjellig form og tykkelse). Prøvde en gang på hver side (dvs. totalt 6 forsøk). Konklusjon: Ingen gnister, ingen ulyder, no nothin'. Skjeen luktet litt svidd dog, men inni mikrobølgeovnen luktet det vanlig "mikrobølgeovnlukt". Skal prøve katta og se om det virker. Sikkert myte det også. IKKE sett dyr inni mikrobølgeovnen, seriøst! FAEN NÅ LØPER KATTEN RUNDT OG SKRIKER!! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Er du slask, og skal spise frossenpizza: Bruk pappen som tallerk. Mindre oppvask, og fin flate å kutte opp pizzaen på.Så lenge du bruker innsiden som tallerken så er det jo ingen problem. Har du pizzaen på utsiden av esken, så vil jeg si det er uhygienisk. Du bruker stekearket du stekte pizzaen på! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) En kompis av min bestefar brukte ikke tallerkener annet enn til stas. Han la maten på avisen og bladde om etter hvert måltid. Ja, han var ungkar. Endret 20. februar 2016 av Isbilen 3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Denne må jeg få i mine innlegg, samt skrive hacks når jeg kommer på deHer er en lifehack til deg; litt opp til høyre for første post ligger det en tekstboks det står "Legg til favoritt" på.Det vet jeg faktisk, men følte ikke for å gi denne favorittstatus enda Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Du bruker stekearket du stekte pizzaen på!Logisk. Det har jeg gjort selv når jeg tenker meg om. Enda en lifehack, ikke stek ting i ovnen uten stekepapir (og kjøp pizzapapir, de rullene er noe faens herk). Det hindrer risten og innsiden av ovnen å bli grapsete. FAEN NÅ LØPER KATTEN RUNDT OG SKRIKER!!Serr, det er ingen kattastrofe! "Chill! It was just a prank brah". "Dude, we're filming for a prank dude!" Endret 20. februar 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Tom for rullingspapir? Lommebibler har like tynt papir. Lim er noe dritt, da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå