WannabeGuitarCollector5000 Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Ja, som et eksempel.. DJ har jo 8 "core waxes", 4 myke og 4 harde.. Men uansett, trenger man en spesiell voks til felger eller funker det med en av de i topic? Grunnen til at jeg spør er at "en spesiell voks" til felger skal kunne tåle høy temperatur osv, men jeg mener å huske jeg leste en plass, og det er nå rimelig sant, at det blir varmt da feks på panseret på bilen (spesielt om sommeren..) og slikt.. Så på grunnlag av dette lurte jeg på om man kan bruke feks Rainforest Rub på felger? Og er dette isåfall holdbart lenger enn 2-3 uker? Endret 18. februar 2016 av WannabeGuitarCollector5000 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Svisswax har jo "Autobahn" som er en veldig populær og kjent voks, lagd for å bli brukt på felger. Kan abefales! Veldig drøy i bruk også. http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=262 Endret 21. februar 2016 av Vertical^ Lenke til kommentar
sungun Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Du vil ikke få noe særlig holdbarhet ved bruk av vanlig voks på felg. Ikke bare pga varme men også andre forhold. Felgene roterer x antall ganger i minuttet, ofte i vann, støv og salt. Anbefaler en coating på felger, f.eks gtechniq c5. Varer en sesong ved riktig bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå