Firstclass Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Hei Vi er en guttegjeng på 4-6stk som skal ut å reise i sommer. Vi drar i hovedsak for å feste, men det er jo også godt å slappe litt av på dagtid. Vi er smått uenige om hvor vi skal reise, da valgene står i mellom Ayia Napa og Sunny Beach. Noen som har noen innspill å komme med? Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Ikke Sunny Beach. Det stedet er bare... ordet som slår meg er fake. En annen ting er at det er østvendt. Solen går ned ikke i havet nei men bakom noen bygninger. Hver sin smak da. Slantsjev Brjag har nok noen fans det også. Har vært i Ayia Napa. Lilte meg godt der. Du kan hoppe i strikk på stranden. For de som måtte like det. Kulturen er som i Hellas og det er bra. Lenke til kommentar
Firstclass Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Ikke Sunny Beach. Det stedet er bare... ordet som slår meg er fake. En annen ting er at det er østvendt. Solen går ned ikke i havet nei men bakom noen bygninger. Hver sin smak da. Slantsjev Brjag har nok noen fans det også. Har vært i Ayia Napa. Lilte meg godt der. Du kan hoppe i strikk på stranden. For de som måtte like det. Kulturen er som i Hellas og det er bra. Når du sier fake, tenker du da på det som selges der? Både det at ting er fake, og at solen går ned bryr oss vell egentlig ganske lite Men ser ut til at det blir ayia napa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå