Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg lesbisk?


Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente i tidlig tjue-årene som tror jeg er lesbisk. Jeg har alltid trodd jeg var bifil, riktignok aldri fått muligheten til å ha sex med ei jente men kjent både seksuell og følelsesmessig tiltrekning til jenter. 

I det siste har jeg ikke klart å bli våt sammen med gutter. I tillegg føles det utrolig feil og "rart" å kjenne penisen hans penetrere inn og ut av meg. Jeg kan ta meg selv i å tenke på jenter under sexen.

Nå når jeg sitter her og skal prøve å forestille meg sex og romantikk med menn eller kvinner, så er det uten tvil kvinner som taler til meg.

 

Noen som har vært i lignende situasjon? Er dette bare en fase? Eller kan det faktisk hende at jeg er lesbisk?



Anonymous poster hash: 47dfc...04b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

De bifile jentene jeg kjenner pleier å ha faser, en periode er de gira på gutter, neste jenter. virker også litt som det er annen hver gang.

men hva vet jeg, jeg liker lesbiske jenter fordi jeg ikke kan få de haha...

Lenke til kommentar

Hadde vært tøft og våkne opp en morgen å være homo, med tanke på hvor lavt manneræv og kuk står i kurs hadde man jo kunne pløyd seg i gjennom opptil flere hver dag i uka har jeg intrykk av.

 

Jeg tror ikke det er HELT sånn det fungerer. Seksuelle preferanser kan endre seg, men kanskje ikke så drastisk. Det er forøvrig mange homofile menn som heller ikke er så glad i "manneræv" og derfor heller aldri utøver analsex.

Lenke til kommentar

En ting er uansett sikkert ,hormonnivåene våre endrer seg en god del gjennom livet vårt og til noen mennesker kan dette ha en klar påvirkning på hva man tiltrekkes av.

 

Kjipe forhold og dårlig sex kan også gjøre at penetrasjon blir kjedelig , spesielt om de du har hatt sex med har vært av typen tøm og røm.

 

Seksuell atraksjon er derimot ikke nødvendigvis det som definerer oss som Hetereo eller bifil , det er fult mulig å bli kåt av jenter men foretrekke et forhold med gutter. Eller motsatt , selve akten i seg selv kan være man ikke kan gjennomføre med det samme kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

øh, så du mener man kan bli homofil?  :ermm:

 

Ja, man kan "bli" homo. Det er dog en ting som ligger latent på samme måte som mange psykiske problemer så det skjer ikke uten grunn for å si det slik :) Mange som har vært hetero i mange år og "blitt" homo/ bifil over natten.

 

Sikker på at det ikke kan skyldes at seksualiteten og hva man tiltrekkes av endrer seg med årene - og at det ikke er noe som nødvendigvis ligger latent?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Jeg er ei jente i tidlig tjue-årene som tror jeg er lesbisk. Jeg har alltid trodd jeg var bifil, riktignok aldri fått muligheten til å ha sex med ei jente men kjent både seksuell og følelsesmessig tiltrekning til jenter. 

I det siste har jeg ikke klart å bli våt sammen med gutter. I tillegg føles det utrolig feil og "rart" å kjenne penisen hans penetrere inn og ut av meg. Jeg kan ta meg selv i å tenke på jenter under sexen.

Nå når jeg sitter her og skal prøve å forestille meg sex og romantikk med menn eller kvinner, så er det uten tvil kvinner som taler til meg.

 

Noen som har vært i lignende situasjon? Er dette bare en fase? Eller kan det faktisk hende at jeg er lesbisk?

 

Anonymous poster hash: 47dfc...04b

 

 

Kanskje du bare trenger litt tid for å finne ut av ting. Prøv å møt en jente og se om du kjenner seksuell kjemi. Nå skal det jo sies at du kan møte "feil" jente, og du ender opp med å ikke føle noe for vedkommende. Men kanskje du møter en jente du klikker med også?

Du har iallefall ingenting å tape på det:)

Jeg kan ikke svare på om det er en fase eller om du faktisk er lesbisk, det kan bare du. Du er usikker, og da må du bare ta tiden til hjelp :) Du finner nok ut av det!.

Lykke til!

Endret av oslojenta90
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...